Project Description

کلمات کلیدی توسط آتون انتخاب می شوند که مطابق با سطح تجاری ، حجم و رقابت برای ایجاد ترافیک واجد شرایط هستند.

آتون صفحات محصول با ارزش بالا را با استفاده از بهینه سازی برای پیشی گرفتن از رقبای شما رتبه بندی می کند.

ترکیبی از فناوری آتون و افراد می توانند پیوندهای نامحدودی را برای هدفمند با معیارهای تأیید شده توسط موتور های جستجو از دامنه های ارجاع دهنده جدید به هر صفحه مورد نظر در وب سایت شما بدست آورند.

سئو برای BigCommerce

چگونه آتون کار می کند؟

مقیاس پذیر

هر وب سایت می تواند از سئو بهره مند شود و برای به دست آوردن و حفظ رتبه بندی برای عبارات کلیدی هدف به بهینه سازی مداوم نیاز دارد. با پیشرفت هر صنعت یا بازار ، بهینه سازی موتور جستجو نیز انجام می شود. سئو به ایجاد اقتدار وب و ترافیک جستجوی ارگانیک به سایت شما کمک می کند.

مشتریان بالقوه باید بتوانند محصولات شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا کنند. به عنوان یک CMS دوستانه برای سئو، Magento به بهترین روش هایی مانند H1 قابل تنظیم ، برچسب های عنوان و متا و قالب های URL دوستانه برای سئو کمک می کند. Magento همچنین یکپارچه فایلهای sitemap.xml را ایجاد می کند ، بنابراین محصولات جدید و تغییرات سایت ایندکس می شوند و به سرعت در موتورهای جستجو ظاهر می شوند. نقشه های سایت به کاربران و گوگل اجازه می دهد صفحات را بخوانند ، درک کنند و به همین دلیل رتبه بندی شوند. این مهم برای برجسته کردن بسیار مهم است زیرا Magento قادر است در حالی که صفحات اصلی شما را به روز می کند ، با سرعت در حال رشد در تجارت خود تغییر دهید ، بنابراین می توانید تا آنجا که ممکن است از ترافیکی مناسب برای تجارت مناسب برخوردار شوید. انتخاب CMS مناسب برای فروشگاه شما برای استفاده و پیاده سازی سئو برای صاحب مشاغل مهم است.

بهینه سازی موتور جستجو Magento در حال تحول و در حال تغییر است. در سال 2018 ، یکی از مهمترین نشانه های استفاده ، استفاده از موبایل برای خرید است. 51٪ از خریدهای Magento بر روی یک دستگاه تلفن همراه انجام شده بود! علاوه بر این ، یک در پنج خرید از جستجوی صوتی استفاده می کند. با توجه به رفتار و عملکرد مشتری ، شما را در حلقه و جلوتر از بازی نگه می دارد.

همکاری با کارشناسان بازاریابی سئو که از بهترین روشهای Google پیروی می کنند ، به مشتریان Magento اجازه می دهد تا با تغییر روند کسب و کار با گذشت زمان ، تجارت های تجاری را جذب و بهبود بخشند. این امر بسیار مهم است زیرا سئو اطمینان می یابد که بالاتر از منحنی برای رتبه بندی جستجو بمانید..

سئو در مقابل PPC

PPC مخفف “پرداخت به هر کلیک” است و شامل موقعیت پرداخت شده در بالای نتایج جستجو می باشد. در حالی که بسیاری از سایت های تجارت الکترونیکی راه اندازی و بلافاصله از استراتژی پرداخت برای هر کلیک (PPC) برای ایجاد دید در فروشگاه خود استفاده می کنند ، هزینه های PPC همچنان گران تر می شوند. همراه با افزایش هزینه ها ، PPC یک کانال بازاریابی ساختمان غیر عدالت است. پس از تصمیم گیری برای متوقف کردن پرداخت هزینه برای تبلیغ ، وب سایت شما از نتایج جستجو ناپدید می شود. تصور کنید که یک کانال بازاریابی کامل را در عرض چند ثانیه از دست دهید.

یک مطالعه درمورد اقدامات خریدار و شخصیت ها نشان داد که به طور متوسط ​​، PPC 15٪ از کل بازدید کنندگان موتور جستجو را دریافت می کند. 85٪ دیگر کجا می روند؟ نتایج ارگانیک ، که از طریق سئو حاصل می شود. آمار حیرت انگیز است و نشان می دهد که اگرچه PPC مقداری ارزش دارد ، سئو تقریباً 500٪ ترافیک بیشتری را به همراه دارد.

این که شما بودجه خود را به PPC یا سئو اختصاص دهید ، به خصوص برای شرکت های کوچک و متوسط ​​بسیار مهم است. در نتیجه ، سرمایه گذاری در سئو و نه PPC به به دست آوردن “اقتدار وب” و “عدالت” کمک می کند که رشد پایدار را ایجاد می کند. PPC فقط رفع سریع و موقتی است؛ اگر به طور مداوم از بودجه تبلیغ در حال رشد خود تغذیه نکنید ، نتایج سریع به شما می دهد اما رشد طولانی مدت را حفظ نمی کند.

آژانس های سئو مانند آتون از مشاغل BigCommerce با تخصص در پشتیبانی می کنند:

سئو فنی: این بهینه سازی چیزهایی است که در فروشگاه اینترنتی شما مانند عناوین صفحه ، عنوان ها و توضیحات متا وجود دارد. از طریق این راه های خاص ، کارآیی خزیدن را بهبود می بخشد ، بنابراین صفحات خود را توسط Google رتبه بندی و رتبه بندی می کند.

محتوا: این در حال ایجاد متن بهینه شده با کلید واژه در صفحات اصلی شما و همچنین پشتیبانی از بلاگ ها و سایر صفحات سایت است. به طور متوسط ​​، جستجوی وب رتبه برتر 1890 کلمه در صفحه اصلی خود دارد. محتوا اهمیت دارد زیرا به مشتریان بالقوه و همچنین به Google می گوید شما در مورد چه چیزی هستید و به همین دلیل وب سایت شما را مناسب و معتبر می داند.

Backlinks: این ستون فقرات سئو و ایجاد طول عمر در رتبه بندی های جستجو است. از میان 200+ فاکتور ، Google در وب سایتها قرار دارد ، عوامل مرتبط با پیوند 50-55٪ را تشکیل می دهند. پیوندها باعث ایجاد رابطه و اقتدار به وب سایت شما می شوند ، بنابراین مطمئن شوید که پیوندی با کیفیت بالا دارید که به شما باز می گردد. آتون یک آژانس جستجوگرها برای ده ها مارک انفجاری BigCommerce در سراسر جهان است. آنها یک متخصص جستجوگرها در BigCommerce هستند که با مشتریان تجارت الکترونیکی همکاری می کنند و باعث بهبود بازده هزینه بازاریابی از طریق بهبود رتبه بندی جستجوی ارگانیک و کاهش نیاز به استراتژی های PPC می شوند.

چقدر طول می کشد؟

سئو زمان و تعهد را می طلبد. اطمینان حاصل کنید که منابعی برای مدیریت کمپین خود داشته باشید و به این روند اعتماد کنید. ما می توانیم “پاپ” اولیه را در طی 45-180 روز مشاهده کنیم و سپس شاهد رشد مداوم در رتبه بندی و ROI طی ماه های بعدی باشیم.

نکاتی قبل از استخدام آژانس سئو

  1. اهدافی را که می خواهید برای رسیدن به آنها کم کنید. 25٪ رشد ترافیک؟ 100 بازدید کننده سایت دیگر در هر ماه؟ چند شماره را در ذهن داشته باشید
    .
  2. فقط با آژانس های دارای سوابق عملکرد عملکرد صحبت کنید. دقت کافی در انتخاب ارائه دهنده از سردرد و گرفتگی در آینده جلوگیری می کند
    .
  3. از شما بخواهید اثبات نتایج و نمونه هایی از تحویل ها را ببینید. اگر آژانس سئو نمی تواند این اطلاعات را به شما بدهد ، روش دیگر را اجرا کنید
    !

اجرای یک سازمان تجارت الکترونیک می تواند دلهره آور باشد ، اما ابزارهایی مانند BigCommerce آن را به یک فرآیند یکپارچه تبدیل می کنند. پس از راه اندازی سایت شما ، آژانس های سئو مانند آتون می توانند به شما کمک کنند در حالی که شما به عنوان رهبر بازاریابی می توانید بر روی رشد کسب و کار متمرکز شوید ، به حرکت در علوم خوب بهینه سازی بپردازید.

گزارش روایتگر سئو

هنگام همکاری با (بیشترین شرکت های سئو) ، شما مدرک مدیریت حساب را تجربه خواهید کرد. متأسفانه ، غالباً مدیریت حساب ارائه شده صفحه گسترده ای از اعداد است که ماهانه یک بار به صندوق ورودی مشتری ارسال می شود. این مدیریت صحیح حساب نیست زیرا صفحه گسترده اعداد بدون توضیح و زمینه فقط یک صفحه گسترده و پر از اعداد است. ما این را یک زباله داده می نامیم ، و اینگونه نیست که ما در آتون کارهایی را انجام دهیم.

در تلاشهای ما برای ادامه ایجاد اختلال در صنعت سئو ، گزارش روایتگر سئو را معرفی کرده ایم. این کیفیت مدیریت حساب آتون گزارش مفصلی در مورد چگونگی تأثیر تلاش سئو ما در تجارت شما با توضیحات متنی در مورد آنچه در واقع اتفاق می افتد ارائه می دهد. جنبه های دیگر گزارش روایتگر سئو شامل:

  • درک متنی از بردهای قابل توجه که تلاشهای ما با داشتن یک مدیر حساب اختصاصی (نه ربات) ایجاد کرده است ، از طریق آن صحبت می کند
    .
  • ارائه کلیه مطالب مورد نیاز ایجاد شده برای تأیید مشتریان ، به مشتریان ارائه می دهد تا مشتریان بدانند که در این زمینه چه می گذرد و حرفی برای گفتن دارند
    .
  • بینش و فرصتی برای دیدن هر پیوندی که برای مشتریان ساخته شده است. (کاملاً غیر طبیعی در صنعت)

ما این شفافیت بنیادی را می نامیم و کیفیتی است که آتون در آن زندگی می کند.

پیاده سازی سئو در مشاغل شما یک تلاش مداوم است ، جایی که داده های جمع آوری شده به طور مداوم در حال تغییر و در عوض هستند ، درک عمیق تری از اقدامات بعدی مورد نیاز برای انجام چیست. با حمله به گزارشگر سئو از این طریق ، فرصت های بیشتری برای رشد و توسعه بوجود می آید. دلیل دیگری که ما شرکت شماره یک سئو در ایران هستیم.

ردیابی تجارت الکترونیکی به طور مشابه به عنوان ردیابی هدف کار می کند اما متریک ردیابی شده کمی متفاوت است. برای مشاغل که POS (نقطه فروش) به طور مستقیم در وب سایت آنها قرار دارد ، ردیابی تجارت الکترونیک یک مرور کلی از داده ها را در طول یک کارزار جستجوگرها فراهم می کند و به مشاغل این امکان را می دهد تا فرصتهایی را در مقیاس پذیری و افزایش درآمد مشاهده کنند. با هدایت داده ها از طریق فیلترهایی مانند جستجوی ارگانیک ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل و غیره می توان منشأ ترافیک را ردیابی کرد که به تعیین بیشتر کانالها از طریق سئو کمک می کند و آنالیز و در صورت لزوم بهبود می یابد.

ردیابی هدف برای مشاغل بزرگتر که می خواهند شاهد افزایش ترافیک ، هدایت و درآمد در وب سایت خود باشند ، بهترین کار را می کند. برای یک تجارت بزرگتر ، ردیابی هدف راهی را که وارد بازاریابی می شود نشان می دهد ، بنابراین آنها به درستی به بخش فروش واگذار می شوند. این به ما اجازه می دهد تا ببینیم که رسانه خاص به عنوان یک کانال بازاریابی مناسب است و موفقیت را با نتایج محور داده پیگیری می کند.

در تمام تلاشهای تبلیغاتی سئو ، بازده سرمایه گذاری همیشه هدف اصلی ما است. نرخ بازگشت سرمایه معیار نهایی موفقیت در تعیین راه هایی است که سئو باعث افزایش ترافیک ارگانیک به وب سایت شما و رتبه بندی صفحه نتایج موتور جستجو شده است.
مدیریت حساب در کمپین های سئو ما گزارش های ماهانه مفصلی را ارائه می دهد که تمرکز آن بر درآمد حاصل از تولید و بازده سرمایه گذاری است تا برنده های قابل توجه در کمپین سئو شما باشد ، همچنین زمینه هایی برای بهبود و افزایش احتمالی شیوه های سئو را نشان می دهد. امکان تجزیه و تحلیل رسانه ای که درآمد حاصل از آن به وجود آمده است ، مانند ترافیک ارگانیک یا توالی ایمیل ، به کمپین های سئو اجازه می دهیم تا در کانالهای فعال با یکدیگر تماس بگیرند و آن را بهینه کنند.
پس از مشاهده نرخ بازگشت سرمایه و درآمد حاصل از اثرات کمپین سئو، تعیین مقیاس پذیری یک تجارت آسان تر است. از درک نرخ بازگشت سرمایه و اینکه سئو چگونه از بازگجشت سرمایه سود برده است ، مشاغل در هر اندازه می توانند تصمیم بگیرند که چگونه با استفاده از بهترین شیوه های سئو می توانید به رتبه بندی خود فشار بیاورید ، ترافیک بیشتری به سایت خود وارد کنید و نرخ بازگشت سرمایه و درآمد خود را افزایش دهید.

برای مشاغل کوچکتر ، رهگیری پیگیری کمی متفاوت به نظر می رسد. مشاغل کوچکتر تمایل دارند که از طریق تماسهای تلفنی و توالیهای الکترونیکی منجر به تبهره برداری شوند. ردیابی این تماس ها و ایمیل ها راهی را برای برقراری ارتباط با تجارت از طریق ترافیک ارگانیک برقرار می کند. سایر معیارها روندهای احتمالی در محصولات تولید شده را نشان می دهد ، اما ردیابی ترافیک ارگانیک به شما اثبات کمی می دهد که تلاشهای سئو در واقع بازدیدکنندگان بیشتری را به همراه دارد و بنابراین منجر به تعداد بیشتری می شود.
برای مشتریان در اندازه های کوچکتر ، ردیابی تماس و پیگیری ایمیل به انتقال راه هایی که در آن ترافیک ارگانیک به سایت شما هدایت می شود کمک می کند ، به ما این امکان را می دهد تا به طور مداوم ویژگی های صفحه ای و خارج از صفحه را برای افزایش ترافیک ارگانیک به سایت خود بهینه کنیم.

تحقیق و بهینه سازی کلمات کلیدی برای BigCommerce

کارشناسان سئو ما در سئو آتون از ابزارهای قدرتمندی برای تحقیق کامل در مورد کلمات کلیدی استفاده می کنند تا ترکیب کلمات کلیدی (که شامل کلمات کلیدی اساسی و بلند هستند) را برای طاقچه شما فراهم کنند. این امر به ویژه مهم است زیرا کلمات کلیدی اساس هر کمپین سئو هستند. اگر شما کلمات کلیدی مناسبی را هدف قرار نداده اید ، استراتژی سئو شما مقرون به صرفه نخواهد بود. یا حتی بدتر از آن ، در ارائه نتایج ناکام خواهد بود.

در جستجوگرها آتون سئو، ما از یک فرایند تحقیق با کلید واژه های موضوعی برای یافتن کلمات کلیدی با بالاترین ارزش و ایجاد مضامین در اطراف جستجو استفاده می کنیم ، دقیقاً مانند فرآیندهای Google. این به سایت شما بهترین فرصت را می دهد تا از ترافیک جستجوی ارگانیک و پر از مشتریان بالقوه که می خواهند آنچه را که شما باید ارائه دهید ، دریافت کنید.

بهینه سازی محتوا

محتوای بهینه سازی شده سئو یکی از مهمترین عوامل برای رتبه بندی بهتر در نتایج جستجو برای Google و سایر موتورهای جستجو است. هنگامی که کلمات کلیدی مناسب را شناسایی کردیم ، می توانیم با بهینه سازی مطالب موجود در فروشگاه خود ، رتبه بالاتر و جذب مشتری بیشتر را برای شما آسانتر کنیم. ما تمام توضیحات متا و برچسب ها و همچنین عناوین را بهینه می کنیم.

پیوند داخلی ، ساختار دسته بندی ها

کارشناسان سئو ما ساختار صفحات محصول را به صورت دسته بندیهای کاملاً منظم و با ناوبری کامل بهینه می کنند. پیوند داخلی کارآمد در فروشگاه اینترنتی باعث افزایش چشمگیر وب سایت شما می شود و باعث می شود رتبه بالاتر و ترسیم ارگانیک بیشتر به رتبه بالاتری برسد. پیوند صفحه های پایین ، محصولات پرفروش ، پست های وبلاگ و موارد دیگر برای به دست آوردن بهترین نتیجه مهم است. علاوه بر این ، شما باید یک نمایه کامل بک لینک (احتمالاً از ابتدا) برای تجارت خود ایجاد کنید. آتون با شفافیت کامل همه این موارد را برای شما مراقبت می کند تا بتوانید هرگونه تغییر و جزئیات را مشاهده کنید.

سرعت بارگیری

شاید از آن آگاه نباشید ، اما سرعت بارگذاری یکی دیگر از فاکتورهای مهم سئو در صفحه است که بر رتبه شما تأثیر می گذارد. به همین دلیل تیم ما بر سرعت بخشیدن به فرآیندهای وب سایت شما برای کاهش سرعت بارگذاری شما متمرکز شده است. در حالی که کلمات کلیدی و ایجاد لینک برای شما بسیار مهم هستند ، این بخش مهم دیگری است که اکثر آژانس های بازاریابی از آن غافل می شوند. اما این در مورد ما نیست. در اینجا در آتون سئو ، ما روی هر جنبه بهینه سازی موتور جستجو تلاش می کنیم تا از پتانسیل کامل فروشگاه شما را استفاده کنیم.

بهینه سازی موبایل

Google این مزیت را به وب سایت هایی که برای رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه متفاوت بهینه شده اند می دهد. پلتفرم BigCommerce برای ایجاد یک فروشگاه بهینه سازی شده همراه ، مضامین پاسخگو ارائه می دهد. کارشناسان ما در سئو آتون می توانند عملکرد سایت شما را بهبود بخشیده و در رسیدن به اهداف خود به شما کمک کنند.

یاد آوردن

موفقیت در تجارت الکترونیکی شما به عوامل مختلفی بستگی دارد. اولین و مهمترین چیز ایجاد یک فروشگاه الکترونیکی کاملاً کاربردی ، مدرن و جذاب است. قدم بعدی این است که آن را به مشتریان و جهان خود نشان دهید و پیدا کردن آن را برای آنها آسان کنید. شما می توانید بهترین طراحی وب سایت در جهان را داشته باشید ، اما اگر کسی در آنجا نباشد که آن را ببیند ، سرانجام کار شما شکست خواهد خورد. به همین دلیل است که بهینه سازی داخلی و خارج از صفحه برای وب سایت تجارت الکترونیک شما یکسان است.

سئو مناسب برای BigCommerce به دنبال نتایج بلند مدت است. سئو آتون برای کمک به شروع کار ، تجزیه و تحلیل وب سایت رایگان ارائه می دهد. حتی اگر مطمئن نیستید که به یک برنامه سئو نیاز دارید ، ما می توانیم کمک کنیم. به عنوان یک آژانس برنده جوایز SEO (آژانس جستجوگرها سال 2018 برای ClutchⓇ و موتور جستجو LandⓇ) می توانید کاملاً به ارزیابی ما اطمینان داشته باشید. هنگامی که به یک متخصص سئو سئو BigCommerce احتیاج دارید ، آتون آماده ارائه است.

SEO_Search_Ranking

آماده هستید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید ؟

تیم ما از متخصصین مجرب در زمینه سئو بهره میبرد و آماده ارائه خدمات بهینه سازی برای سایت شما میباشد.

بیایید پتانسیل وب سایت شما را به صورت رایگان ارزیابی کنیم .

مشاوره رایگان سئو