Project Description
آتون صفحات محصول با ارزش بالا را با استفاده از بهینه سازی برای پیشی گرفتن از رقبای شما رتبه بندی می کند. همانطور که تصور می کنید ، رقابت برای برخی از کلمات کلیدی می تواند شدید باشد ، بنابراین استفاده از هر لبه ای که می توانید هنگام تلاش برای به حداکثر رساندن نتایجی که استراتژی سئو تجارت الکترونیکی شما ارائه می دهد ، بسیار مهم است.
ترکیبی از فناوری آتون و افراد می توانند پیوندهای نامحدودی را برای هدفمند با معیارهای تأیید شده توسط موتور های جستجو از دامنه های ارجاع دهنده جدید به هر صفحه مورد نظر در وب سایت شما بدست آورند.
با هم سئو را فتح می کنیم
تجزیه و تحلیل تجارت الکترونیک برای خدمات سئو
هر مشاور خوب تجارت الکترونیکی تجارت الکترونیک بر اهمیت تحلیلی تأکید خواهد کرد. اما باید مطمئن شوید که آنها به درستی از داده ها استفاده می کنند. متخصصان ما دارای مجوز هستند تا بفهمند کدام متغیرها هنگام ورود مشتریان به صفحه شما و تبدیل به آنها مهمتر هستند.
اما این کافی نیست که ما بدانیم که چه کاری انجام می دهیم. ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که می توانید هر مرحله را نیز درک کنید. در واقع ، سیستم گزارش دهی تجزیه و تحلیل آتون به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی و اصطلاحات خود را بصورت همزمان ردیابی کنید ، به شما شفافیت کاملی می دهد تا هر ماه شاهد رشد باشید و بر نتایج نهایی یا نرخ بازگشت سرمایه متمرکز می شوید تا به شما در تصمیم گیری کمک کند. لازم نیست تجزیه تحلیل ها تعداد زیادی از شماره های “خبرگان” تجارت الکترونیکی تجارت الکترونیک باشد که سعی در اثبات ارزش آنها دارد. ما به شما کمک می کنیم تا نتیجه تلاش های خود را در هنگام وقوع مشاهده کنید.
سئو فنی تجارت الکترونیک
سئو فنی که شامل مواردی مانند ابرداده ، کارآیی خزیدن و معماری سایت است ، عاملی است که غالباً مورد غفلت قرار می گیرد. اما این منطقه است که می تواند اطمینان حاصل شود که هر کادر چک درست علامت گذاری شده است. Google همواره به وب سایت هایی که باعث می شود Googlebot خزیدن و فهرست بندی مطالب را آسان کنند ، پاداش می دهند.
بخش های فنی سئو تجارت الکترونیک نقطه شروع یا پایه ای است که شما برای ایجاد یک محیط کارآمد برای Google ایجاد می کنید. در اینجا جایی است که شما می توانید یک آژانس جستجوگرها در تجارت الکترونیک را انتخاب کنید که تصمیم به ایجاد یک بنیاد مستحکم یا یکی از مواردی دارد که حداقل حداقل آن را انجام دهد.
داشتن یک ارائه دهنده خدمات سئو تجارت الکترونیک که می داند چگونه سئو تجارت الکترونیک فنی را برای سایت شما تنظیم کند ، بسیار مهم است زیرا فروشگاه های تجارت الکترونیک به طور معمول دارای تعداد زیادی صفحه هستند که این امر شانس بروزرسانی را به شدت افزایش می دهد. و هر گونه مشکل فنی سئو می تواند تفاوت بین نتیجه برتر برای یک کلمه کلیدی و به سختی ساختن آن در صفحه اول SERP باشد.
تحقیقات کلمات کلیدی موضوعی برای تجارت الکترونیک
هنگامی که بخش های فنی سئو تجارت الکترونیک واقع شده است ، زمان آن رسیده که به سمت توسعه محتوای و پیوندهای شگفت انگیز برویم. ما تلاش می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر کلمه استراتژیک است و در جهت اهداف کلی شما تلاش می کند. این شامل همه چیز در فوق داده شما ، محتوا در صفحات مختلف مانند صفحه اصلی ، صفحه تماس با ما ، صفحه و دسته بندی ها و صفحات مختلف است.
در آتون ، بهترین شرکت جستجوگرها تجارت الکترونیکی برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی ، ما تحقیق کلمات کلیدی خود را کمی متفاوت از رقبای خود انجام می دهیم.
در آتون ، بهترین شرکت جستجوگرها تجارت الکترونیکی برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی ، ما تحقیق کلمات کلیدی خود را کمی متفاوت از رقبای خود انجام می دهیم.
ما ابتدا با آنالیز کلمات کلیدی کامل در مورد سایت تجارت الکترونیک شما شروع می کنیم. سپس مضامین کلمه کلیدی را برای URL های خاص تعیین می کنیم که پتانسیل ایجاد ترافیک بیشتر و در نتیجه خرید مشتریان را دارند. از این مضامین ، ما شروع به جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با حرفه شما می کنیم که آستانه مشکل و حجم دقیق و کلمات کلیدی مورد نظر خود را دارند.
این موثرترین روش برای هدایت ترافیک ارگانیک به وب سایت شما است زیرا محتوا برای خواننده شما مرتبط است. شما به خواننده نشان می دهید که می خواهد در صفحه شما باقی بماند و اقدامات بعدی را انجام دهد. به عبارت دیگر ، وقتی روی تم ها تمرکز می کنید ، محتوای شما و کل مبارزات انتخاباتی شما را معنی دار می کند.
تحقیق در مورد کلمات کلیدی پایه و اساس هرگونه فعالیت موفق سئو تجارت الکترونیکی است زیرا در هر جنبه ای از یک کارزار جستجوگرها ، از جمله معماری سئو ، سئو روی صفحه ای و بک لینک ، نقش اساسی دارد ، بنابراین اگر در یک منطقه وجود داشته باشید ، واقعاً باید وقت کافی را صرف کنید. در اینجا ، می فهمید که کلمات کلیدی در منطقه شما مهم ترین هستند.
معماری سئو برای تجارت الکترونیک
تنظیم استراتژی جستجوگرها در تجارت الکترونیک جنبه های مختلفی را شامل می شود ، اما همه چیز به نحوه ساختار سایت شما مربوط می شود زیرا این چیزی است که در نهایت Google هنگام رتبه بندی وب سایت شما داوری خواهد کرد.
بنابراین ، پس از دانستن کلمات کلیدی که می خواهید هدف گذاری کنید ، باید به فکر چگونگی تنظیم معماری سایت خود باشید ، که در اصل ناوبری سایت ، ساختار طبقه بندی و صفحات محصول شماست. هنگامی که نوبت به تنظیم سئو معماری برای سایت های تجارت الکترونیکی می رسد ، چند قانون وجود دارد که باید به آنها رعایت کنید:
1. شما باید معماری را تا حد امکان ساده و شهودی جلوه دهید تا بتوانید با رشد و پیشرفت ، مقیاس و به روزرسانی آسان داشته باشید. دسترسی به صفحه اصلی خود را از هر صفحه وب سایت خود آسان کنید.
2. این دسته ها را با قرار دادن کلمات کلیدی مربوطه ، بخشی از تلاشهای بهینه سازی موتور جستجوی تجارت الکترونیک خود قرار دهید.
اگر این قوانین را رعایت نکنید ، بهینه سازی سئو را برای وب سایت تجارت الکترونیک دشوار خواهید داشت ، زیرا افزودن هرگونه به روزرسانی ، یک دردسر خواهد بود ، و تمام آب پیوند شما رقیق می شود ، زیرا صفحات محصول شما تاکنون حذف می شود. در واقع صفحه اصلی شما
تجارت الکترونیک – پیوند داخلی
نکته خوب در انجام سئو برای سایت های تجارت الکترونیک این است که برخی از فرآیندها هنگام تنظیم وب سایت شما به طور طبیعی اتفاق می افتند.
به عنوان مثال ، به دلیل چارچوب گسترده ناوبری در یک سایت معمولی تجارت الکترونیکی ، پیوندهای داخلی زیادی وجود دارد که مهمترین صفحات را در وب سایت شما متصل می کنند.
هنوز ، برای به دست آوردن بزرگترین مزایای تجارت الکترونیکی تجارت الکترونیک ، شما باید یک تلاش آگاهانه برای پیوند از صفحات با قدرت بالا به مهمترین صفحات محصول و دسته خود داشته باشید.
اگر یک پست وبلاگ محبوب دارید که لینک دهنده های زیادی ایجاد می کند ، باید از آن صفحات نهایت استفاده را داشته و به صفحات مربوط به محصول در سایت خود پیوند برقرار کنید ، با گذر از برخی از این اختیارات و افزایش رتبه بندی سئو آنها.
محتوای تجارت الکترونیکی
بازاریابی محتوا و جستجوگرها برای فروشگاه تجارت الکترونیک مانند نان و کره با هم جمع می شوند. با این وجود ، اگر می خواهید مطمئن شوید که وقت خود را برای ایجاد محتوا که نتایجی را که می خواهید ارائه نمی دهید تلف نکنید ، باید در نحوه برنامه ریزی و اجرای استراتژی بازاریابی محتوا خود بسیار آگاه باشید.
شما باید عمیق شوید و درک کنید که مخاطبان هدف شما چگونه از محتوای آنلاین ، چه زبانی استفاده می کنند و چه کلمات کلیدی را برای هدف قرار می دهند.
سپس ، شما باید محتوا را در اطراف آن کلمات کلیدی ایجاد کنید که آموزنده تر و سودمندتر از رقبا باشد ، و قرار دادن کلمات کلیدی در مکان های مربوطه – کیفیت Google و تجربه کاربر بالاتر از هر چیز دیگر ، بنابراین تنها راه دستیابی به نتایج سازگار با محتوا قرار دادن کار کنید و ارزش واقعی ارائه دهید
تجارت الکترونیکی بهینه سازی در صفحه
یکی دیگر از جنبه های مهم سئو برای تجارت الکترونیکی بهینه سازی در صفحه است. پس از تنظیم معماری سایت تجارت الکترونیکی تجارت الکترونیک ، باید اطمینان حاصل کنید که خود صفحات برای رتبه بندی هر چه بیشتر کلمات کلیدی مرتبط بهینه هستند.
برای تحقق این امر ، شما باید از کلمات کلیدی مورد نظر خریدار استفاده کنید که می تواند باعث ترافیک مشتری های آینده نگر شما برای خرید شود.
کلمات کلیدی اصلی خود را با استفاده از کلماتی مانند “خرید” ، “ارزان” ، “معامله” و سایر موارد افزوده کنید ، که می تواند به شما در رتبه بندی طیف وسیع تری از کلمات کلیدی کمک کند و اطمینان حاصل کند که این صفحه ترافیک زیادی را کسب می کند.
برای درج این کلمات کلیدی ، زمان لازم برای ایجاد مطالب طولانی و آموزنده در هر صفحه را بدست آورید ، این کار نه تنها به تلاشهای جستجوگرها در تجارت الکترونیک شما کمک می کند بلکه می تواند به تنهایی باعث بهبود تبدیل ها شود.
تخصص در سیستم عامل های محبوب تجارت الکترونیک
تیم موفقیت مشتری آتون در همکاری با تیم استراتژی ما همکاری خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که فروشگاه الکترونیکی تجارت الکترونیکی شما مطابق با بهترین شیوه های سئو که در مورد فروشگاه های آنلاین اعمال می شود ، به درستی بهینه شده است. ما با تعدادی سیستم عامل تجارت الکترونیکی کار کرده ایم و می توانیم در مورد بسیاری از سیستمهای CMS مشاوره تخصصی ارائه دهیم
Prestashop, Shopify, DotNetNuke, WooCommerce, Magento, BigCommerce, NopCommerce, and others.
ردیابی تجارت الکترونیکی به طور مشابه به عنوان ردیابی هدف کار می کند اما متریک ردیابی شده کمی متفاوت است. برای مشاغل که POS (نقطه فروش) به طور مستقیم در وب سایت آنها قرار دارد ، ردیابی تجارت الکترونیک یک مرور کلی از داده ها را در طول یک کارزار جستجوگرها فراهم می کند و به مشاغل این امکان را می دهد تا فرصتهایی را در مقیاس پذیری و افزایش درآمد مشاهده کنند. با هدایت داده ها از طریق فیلترهایی مانند جستجوی ارگانیک ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل و غیره می توان منشأ ترافیک را ردیابی کرد که به تعیین بیشتر کانالها از طریق سئو کمک می کند و آنالیز و در صورت لزوم بهبود می یابد.
ردیابی هدف برای مشاغل بزرگتر که می خواهند شاهد افزایش ترافیک ، هدایت و درآمد در وب سایت خود باشند ، بهترین کار را می کند. برای یک تجارت بزرگتر ، ردیابی هدف راهی را که وارد بازاریابی می شود نشان می دهد ، بنابراین آنها به درستی به بخش فروش واگذار می شوند. این به ما اجازه می دهد تا ببینیم که رسانه خاص به عنوان یک کانال بازاریابی مناسب است و موفقیت را با نتایج محور داده پیگیری می کند.
در تمام تلاشهای تبلیغاتی سئو، بازده سرمایه گذاری همیشه هدف اصلی ما است. نرخ بازگشت سرمایه معیار نهایی موفقیت در تعیین راه هایی است که سئو باعث افزایش ترافیک ارگانیک به وب سایت شما و رتبه بندی صفحه نتایج موتور جستجو شده است.
مدیریت حساب در کمپین های سئو ما گزارش های ماهانه مفصلی را ارائه می دهد که تمرکز آن بر درآمد حاصل از تولید و بازده سرمایه گذاری است تا برنده های قابل توجه در کمپین سئو شما باشد ، همچنین زمینه هایی برای بهبود و افزایش احتمالی شیوه های سئو را نشان می دهد. امکان تجزیه و تحلیل رسانه ای که درآمد حاصل از آن به وجود آمده است ، مانند ترافیک ارگانیک یا توالی ایمیل ، به کمپین های سئواجازه می دهیم تا در کانالهای فعال با یکدیگر تماس بگیرند و آن را بهینه کنند.
پس از مشاهده نرخ بازگشت سرمایه و درآمد حاصل از لنز اثرات کمپین سئو، تعیین مقیاس پذیری یک تجارت آسان تر است. از درکنرخ بازگشت سرمایه و اینکه سئو چگونه از نرخ بازگشت سرمایه سود برده است ، مشاغل در هر اندازه می توانند تصمیم بگیرند که چگونه با استفاده از بهترین شیوه های سئو می توانید به رتبه بندی خود فشار بیاورید ، ترافیک بیشتری به سایت خود وارد کنید و Rنرخ بازگشات سرمایه و درآمد خود را افزایش دهید.
برای کسب و کارها ،مدیریت رهگیری کمی متفاوت به نظر می رسد. کسب و کارها تمایل دارند که از طریق تماسهای تلفنی و خدمات الکترونیکی منجر به تولید بازدهی شوند. ردیابی این تماس ها و ایمیل ها راهی را برای برقراری ارتباط با تجارت از طریق ترافیک ارگانیک برقرار می کند. سایر معیارها روندهای احتمالی در نتیجه تولید شده را نشان می دهد ، اما ردیابی ترافیک ارگانیک به شما اثبات کمی می دهد که تلاشهای سئو در واقع بازدیدکنندگان بیشتری را به همراه دارد و بنابراین منجر به تعداد بیشتری بازدید می شود.
برای مشتریان در اندازه های کوچکتر ، ردیابی تماس و پیگیری ایمیل به انتقال راه هایی که در آن ترافیک ارگانیک به سایت شما هدایت می شود کمک می کند ، به ما این امکان را می دهد تا به طور مداوم ویژگی های صفحه ای و خارج از صفحه را برای افزایش ترافیک ارگانیک به سایت خود بهینه کنیم.

آماده هستید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید ؟
تیم ما از متخصصین مجرب در زمینه سئو بهره میبرد و آماده ارائه خدمات بهینه سازی برای سایت شما میباشد.
بیایید پتانسیل وب سایت شما را به صورت رایگان ارزیابی کنیم .