Project Description

کلمات کلیدی بصری توسط آتون انتخاب شده اند که با سطح تجاری ، حجم و رقابت برای ارائه مشتریان جدید مطابقت دارند.

آتون صفحات ویژه جغرافیایی با ارزش بالا را با استفاده از بهینه سازی برای پیشی گرفتن از رقبای شما رتبه بندی می کند.

ترکیبی از فناوری آتون که افراد می توانند پیوندهای نامحدودی را برای هدفمندی با معیارهای تأیید شده توسط موتورهای جستجو گر از دامنه های ارجاع دهنده جدید به هر صفحه مورد نظر در وب سایت شما بدست آورند.

رویکرد ما به استراتژی سازمانی

ایجاد مشارکت موفق

اول ، درک کنید که Google محدودیت هایی دارد. ایجاد صفحاتی که نمی توانند آنرا درک کنند یا نمی توانند فهرست شوند ، بسیار آسان است. به عنوان مثال ، ممکن است یک کاربر متوسط ​​نتواند چگونه مشکلات معماری سایت یا پیوندهای شکسته را برطرف کند. اگر Google محتوای شما را از نظر کیفیت ضعیف قلمداد کند ، نادیده گرفته می شود زیرا موتورهای جستجو فقط می خواهند محتوای مرتبط و با کیفیت بالا را ببینند.

دوم ، سئو در محیط سازمانی سیاستهای کلیدی دارد که به طور مداوم در حال تغییر است. فقط به این دلیل است که شما طی یک سال گذشته استراتژی های بهینه سازی را به سایت خود پیاده کرده اید ، به این معنی نیست که شما برای همیشه در وضعیت خوبی قرار دارید. استراتژی های کلمه کلیدی و بازاریابی محتوا از سال 2018 ممکن است در سال 2019 یا 2020 کارایی نداشته باشند. شما باید آنچه را که Google در اختیار شما است حفظ کنید و مرتباً ابزارهای سئو خود را اندازه گیری و آزمایش کنید.

در آخر ، درک کنید که اگر اشتباهی انجام داده اید ، از جمله استفاده از روش های دستکاری شده برای افزایش رتبه سایت خود یا ارائه تجربه ای ضعیف برای افرادی که از سایت شما بازدید می کنند ، احتمال دریافت جریمه از Google را به خطر می اندازید، پس این مجازات ها می تواند دشوار و بعضاً غیرممکن برای مقابله با آن باشد ، بنابراین گرفتن اولین سئو برای شرکتهای بنگاه اقتصادی برای اولین بار بسیار مهم است.
به طور صحیح انجام شده ، سئو سازمانی می تواند یک سرمایه گذاری بالای ROI باشد زیرا باعث ایجاد ترافیک مناسب و هدفمند ، بهبود دید و افزایش صلاحیت های منجر می شود. کلید اصلی ماندن در بالا بر اساس فاکتورهای زیر است: یادگیری ، اجرای توسعه ، و به طور مداوم صدها کلمه کلیدی و مضامین کلمات کلیدی را آزمایش کنید.

بسیاری از ظرافت های ظریف در مکانیک جستجوی معنایی وجود دارد ، اما در نهایت آنچه برای شما معنی دارد این است که یک سایت معتبر که در موضوعات عمیق تر فرو می رود ، معمولاً رتبه بهتری نسبت به رقبا دارد. در بسیاری از موارد ، این تفاوت بین موفقیت و عدم موفقیت در دنیای رقابتی سئو شرکت است.
اصطلاحات چند کلمه ای بسیار خاص که تمایل دارند رتبه بندی به مراتب آسان تر باشد. توسعه محتوا که نه تنها از بهترین شیوه های Google پیروی می کند بلکه از نظر علمی نیز ساخته می شود ، یک عامل مهم برای شرکت های سئو سئو است. در نهایت ، سکوی سئو شما همیشه در حال تحول است و یک شرکت خوب به شما کمک می کند تا در صدر آن باشید.

رویکرد داده محور ما به سئو

اگرچه اصول خدمات سئو سازمانی صرف نظر از اندازه شرکت ثابت می ماند ، سئو مجموعه چالش های خاص خود را در سطح سازمانی دارد.

ممکن است توسط تعدادی از متخصصان بازاریابی یک مشاغل کوچک اداره شود. با این حال ، یک شرکت بزرگ توسط یک تیم متمرکز اداره می شود یا تیم هایی را در بخش های مختلف توزیع می کند. البته ، در این اندازه ، یک شرکت ممکن است متخصصان سئو سازمانی را درگیر کند که کارهای مختلفی را انجام می دهد. در یک سازمان بازاریابی کوچکتر ، کارشناسان سئو طرحی از آنچه باید انجام شود تهیه کرده و سپس آن را اجرا می کنند. در سطح سازمانی ، تیم سئو در حال پیگیری مسئولیت های بین بخش است ، جایی که ممکن است مشخص نشود چه کسی می تواند توصیه های تیم سئو را عملی کند و کدام یک را می توان انجام داد.

دلهره‌آورترین جنبه ، بطور معمول بوروکراسی است که با شرکتهای بزرگ همراه است. در اینجا در آتون ، ما تفاوتهای ظریف کار به عنوان یک شرکت جستجوگر خارجی برای تکمیل سازمانهای بازاریابی داخلی را درک می کنیم. ما می دانیم که هر یک از اعضای تیم چشم انداز بی نظیری نسبت به دنیای سئو دارند و ما با توازن استراتژی های لازم مورد نیاز برای ارائه نتایج با آموزش و ذهنیت همکاری برای ایجاد اجماع ، در بین عمودی های مختلف موفق شده ایم. ما با ساختار سازمانی موجود یک شرکت کار می کنیم و تلاشها و دیدگاه خود را با تلاشهای بازاریابی موجود تراز می کنیم.

مقایسه PPC در مقابل سئو

آیا می دانید نتایج جستجوی ارگانیک (غیر PPC) 8.5 برابر بیشتر از نتایج جستجوی پرداخت شده کلیک می شود؟ این یک اختلاف بزرگ است و احتمالاً به جستجوگرها منتقل می شود که به تدریج تفاوت بین نتایج ارگانیک و حامی را می آموزند. آنها همچنین درك می كنند كه نتایج ارگانیك معمولاً منابع قابل احترام تری هستند. همچنین ، محققان دریافته اند که 40٪ از کاربران از Ad Blockers استفاده می کنند ، بنابراین تعداد کمتری از افراد در سمت راست متوجه تبلیغات می شوند.

با این حال ، به درستی انجام شده ، هر دو می توانند شما را در صفحه اول موتورهای جستجو برای اصطلاحات هدفمند و در مقابل مخاطبان مورد نظر خود قرار دهند. مطمئناً زمانهایی برای استفاده از PPC وجود دارد (مانند زمانی که اولین بار شرکت خود را راه اندازی می کنید). این یک راه عالی برای بیرون بردن نام شما از آنجا و ایجاد آگاهی از برند است. برای یک مدت زمان محدود یا یک رویداد ویژه خاص ، PPC روشی مؤثر برای مواجهه با سئو است که وقت لازم برای مشارکت در آن نخواهد داشت.

ایجاد مشارکت موفق

اول ، درک کنید که Google محدودیت هایی دارد. ایجاد صفحاتی که نمی توانند آنرا درک کنند یا نمی توانند فهرست شوند ، بسیار آسان است. به عنوان مثال ، ممکن است یک کاربر متوسط ​​نتواند چگونه مشکلات معماری سایت یا پیوندهای شکسته را برطرف کند. اگر Google محتوای شما را از نظر کیفیت ضعیف قلمداد کند ، نادیده گرفته می شود زیرا موتورهای جستجو فقط می خواهند محتوای مرتبط و با کیفیت بالا را ببینند.

دوم ، سئو در محیط سازمانی سیاستهای کلیدی دارد که به طور مداوم در حال تغییر است. فقط به این دلیل است که شما طی یک سال گذشته استراتژی های بهینه سازی را به سایت خود پیاده کرده اید ، به این معنی نیست که شما برای همیشه در وضعیت خوبی قرار دارید. استراتژی های کلمه کلیدی و بازاریابی محتوا از سال 2018 ممکن است در سال 2019 یا 2020 کارایی نداشته باشند. شما باید آنچه را که Google در اختیار شما است حفظ کنید و مرتباً ابزارهای سئو خود را اندازه گیری و آزمایش کنید.

در آخر ، درک کنید که اگر اشتباهی انجام داده اید ، از جمله استفاده از روش های دستکاری شده برای افزایش رتبه سایت خود یا ارائه تجربه ای ضعیف برای افرادی که از سایت شما بازدید می کنند ، احتمال دریافت جریمه از Google را به خطر می اندازید. اگر شرکت هایی مجازات شوند ، پس این مجازات ها می تواند دشوار و بعضاً غیرممکن برای مقابله با آن باشد ، بنابراین گرفتن اولین سئو برای شرکتهای بنگاه اقتصادی برای اولین بار بسیار مهم است.
به طور صحیح انجام شده ، سئو سازمانی می تواند یک سرمایه گذاری بالای ROI باشد زیرا باعث ایجاد ترافیک مناسب و هدفمند ، بهبود دید و افزایش صلاحیت های منجر می شود. کلید اصلی ماندن در بالا بر اساس فاکتورهای زیر است: یادگیری ، اجرای توسعه ، و به طور مداوم صدها کلمه کلیدی و مضامین کلمات کلیدی را آزمایش کنید.

بسیاری از ظرافت های ظریف در مکانیک جستجوی معنایی وجود دارد ، اما در نهایت آنچه برای شما معنی دارد این است که یک سایت معتبر که در موضوعات عمیق تر فرو می رود ، معمولاً رتبه بهتری نسبت به رقبا دارد. در بسیاری از موارد ، این تفاوت بین موفقیت و عدم موفقیت در دنیای رقابتی سئو شرکت است.
اصطلاحات چند کلمه ای بسیار خاص که تمایل دارند رتبه بندی به مراتب آسان تر باشد. تولید محتوا که نه تنها از بهترین شیوه های Google پیروی می کند بلکه از نظر علمی نیز ساخته شده است ، یک عامل مهم برای شرکت های سئو جستجوگرها است. در نهایت ، سکوی سئو شما همیشه در حال تحول است و یک شرکت خوب به شما کمک می کند تا در صدر آن باشید.

رویکرد داده محور ما به سئو

اگرچه اصول خدمات سئو سازمانی صرف نظر از اندازه شرکت ثابت می ماند ، سئو مجموعه چالش های خاص خود را در سطح سازمانی دارد.

ممکن است توسط تعدادی از متخصصان بازاریابی یک مشاغل کوچک اداره شود. با این حال ، یک شرکت بزرگ شرکت توسط یک تیم متمرکز اداره می شود یا تیم هایی را در بخش های مختلف توزیع می کند. البته ، در این اندازه ، یک آژانس ممکن است متخصصان سئو سازمانی را درگیر کند که کارهای مختلفی را انجام می دهد. در یک سازمان بازاریابی کوچکتر ، کارشناسان سئو طرحی از آنچه باید انجام شود تهیه کرده و سپس آن را اجرا می کنند. در سطح سازمانی ، تیم سئو در حال پیگیری مسئولیت های بین بخش است ، جایی که ممکن است مشخص نشود چه کسی می تواند توصیه های تیم سئو را عملی کند و کدام یک را می توان انجام داد.

دلهره‌آورترین جنبه ، بطور معمول بوروکراسی است که با شرکتهای بزرگ همراه است. در اینجا در آتون، ما تفاوتهای ظریف کار به عنوان یک شرکت جستجوگر برای تکمیل سازمانهای بازاریابی داخلی را درک می کنیم. ما می دانیم که هر یک از اعضای تیم چشم انداز بی نظیری نسبت به دنیای سئو دارند و ما با توازن استراتژی های لازم مورد نیاز برای ارائه نتایج با آموزش و ذهنیت همکاری برای ایجاد اجماع ، در بین عمودی های مختلف موفق شده ایم. ما با ساختار سازمانی موجود یک شرکت کار می کنیم و تلاشها و دیدگاه خود را با تلاشهای بازاریابی موجود تراز می کنیم.

مقایسه PPC در مقابل سئو

آیا می دانید نتایج جستجوی ارگانیک (غیر PPC) 8.5 برابر بیشتر از نتایج جستجوی پرداخت شده کلیک می شود؟ این یک اختلاف بزرگ است و احتمالاً به جستجوگرها منتقل می شود که به تدریج تفاوت بین نتایج ارگانیک و حامی را می آموزند. آنها همچنین درك می كنند كه نتایج ارگانیك معمولاً منابع قابل احترام تری هستند. همچنین ، محققان دریافته اند که 40٪ از کاربران از Ad Blockers استفاده می کنند ، بنابراین تعداد کمتری از افراد در سمت راست متوجه تبلیغات می شوند.

با این حال ، به درستی انجام شده ، هر دو می توانند شما را در صفحه اول موتورهای جستجو برای اصطلاحات هدفمند و در مقابل مخاطبان مورد نظر خود قرار دهند. مطمئناً زمانهایی برای استفاده از PPC وجود دارد (مانند زمانی که اولین بار شرکت خود را راه اندازی می کنید). این یک راه عالی برای بیرون بردن نام شما از آنجا و ایجاد آگاهی از برند است. برای یک مدت زمان محدود یا یک رویداد ویژه خاص ، PPC روشی مؤثر برای مواجهه با سئو است که سئو وقت لازم برای مشارکت در آن نخواهد داشت.

ردیابی تجارت الکترونیکی به طور مشابه به عنوان ردیابی هدف کار می کند اما متریک ردیابی شده کمی متفاوت است. برای مشاغل که POS (نقطه فروش) به طور مستقیم در وب سایت آنها قرار دارد ، ردیابی تجارت الکترونیک یک مرور کلی از داده ها را در طول یک کارزار جستجوگرها فراهم می کند و به مشاغل این امکان را می دهد تا فرصتهایی را در مقیاس پذیری و افزایش درآمد مشاهده کنند. با هدایت داده ها از طریق فیلترهایی مانند جستجوی ارگانیک ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل و غیره می توان منشأ ترافیک را ردیابی کرد که به تعیین بیشتر کانالها از طریق سئو کمک می کند و آنالیز و در صورت لزوم بهبود می یابد.

ردیابی هدف برای مشاغل بزرگتر که می خواهند شاهد افزایش ترافیک ، هدایت و درآمد در وب سایت خود باشند ، بهترین کار را می کند. برای یک تجارت بزرگتر ، ردیابی هدف راهی را که وارد مسیر بازاریابی می شود نشان می دهد ، بنابراین آنها به درستی به بخش فروش واگذار می شوند. این به ما اجازه می دهد تا ببینیم که رسانه خاص به عنوان یک کانال بازاریابی مناسب است و موفقیت را با نتایج محور داده پیگیری می کند.

 

در تمام تلاشهای تبلیغاتی سئو، بازده سرمایه گذاری همیشه هدف اصلی ما است. ROI معیار نهایی موفقیت در تعیین راه هایی است که سئو باعث افزایش ترافیک ارگانیک به وب سایت شما و رتبه بندی صفحه نتایج موتور جستجو شده است.
مدیریت حساب در کمپین های سئو ما گزارش های ماهانه مفصلی را ارائه می دهد که تمرکز آن بر درآمد حاصل از تولید و بازده سرمایه گذاری است تا برنده های قابل توجه در کمپین سئو شما باشد ، همچنین زمینه هایی برای بهبود و افزایش احتمالی شیوه های سئو را نشان می دهد. امکان تجزیه و تحلیل رسانه ای که درآمد حاصل از آن به وجود آمده است ، مانند ترافیک ارگانیک یا ایمیل ، به کمپین های سئو اجازه می دهیم تا در کانالهای فعال با یکدیگر تماس بگیرند و آن را بهینه کنند.
پس از مشاهده ROI و درآمد حاصل از اثرات کمپین سئو ، تعیین مقیاس پذیری یک تجارت آسان تر است. از درک ROI و اینکه سئو چگونه از ROI سود برده است ، مشاغل در هر اندازه می توانند تصمیم بگیرند که چگونه با استفاده از بهترین شیوه های سئو می توانید به رتبه بندی خود فشار بیاورند ، ترافیک بیشتری به سایت خود وارد کنند و ROI و درآمد خود را افزایش دهند.

For smaller businesses, tracking leads looks a little bit different. Smaller businesses tend to generate leads via phone calls and email sequences. Tracking these calls and emails communicates the way in which the lead came to contact a business via organic traffic. Other metrics show possible trends in generated leads, but tracking organic traffic gives you quantifiable proof that SEO efforts are actually bringing in more visitors, and thus more leads.

For our clients of smaller sizes, call tracking and email tracking helps convey ways in which organic traffic is being driven to your site, allowing us to continually optimize on-page and off-page attributes to boost organic traffic to your site.

چرا استراتژی سئو شرکت مهم است

و ارزشی که برای تجارت شما به ارمغان می آورد

تمایز اطلاعات و قصد خرید

هدف جستجوگران شما در دو دسته تجاری یا اطلاع رسانی قرار می گیرد. بنابراین رتبه بندی بالا برای پرس و جوهایی که مشتری های آینده شما در حال تحقیق و یا خرید چیزی هستند می تواند منجر به رشد چشمگیر خط تولید برای شرکت شما شود. اینها فرصتهایی است که شما نمی خواهید آن را به فرصت تبدیل کنید.

نمونه ای از این موارد هنگامی است که یک چشم انداز کالایی را با نام خود جستجو می کند (مانند “Apple iPhone”) یا می تواند عمومی باشد (مانند “تلفن هوشمند”) یا در واقع عباراتی مانند “خرید” یا “سفارش” را شامل می شود. در همه این مثالها ، می توانید نتیجه بگیرید که جستجوگر در صورتی که کارت اعتباری خود را بیرون نیاورد ، به زودی می خواهد خرید کند. به عبارت دیگر .

هدف این است که خود را به عنوان یک منبع معتبر قرار دهید تا برند شما در حین شکار خود در صدر صنعت شما باشد.

سئو مبتنی بر رقابت برای شرکت

اگر رقبای شما سئو مؤثر را انجام می دهند و شما نیستید ، به ناچار آنها قصد دارند بیشتر و بیشتر از ترافیکی را که باید مورد نظر شما باشد شروع کنند. بهینه سازی موتور جستجو برای شرکت در خط اصلی شرکت شما اهمیت دارد.

یافته های مداوم نشان می دهد که سئو مؤثر به یک فعالیت بسیار حاشیه ای منجر می شود که منجر به پیشرفت های قابل توجهی در بازاریابی KPI می شود. عدم موفقیت به معنای از دست رفتن درآمد افزایشی و سود افزایشی است.

مقایسه سئو با PPC

هزینه PPC به دلیل هزینه های مداوم برای ادامه کار تبلیغات ، از سئو بیشتر است. برای مارک های بزرگ ، سرمایه گذاری در حال انجام در جستجوگرها (یعنی تولید یا تولید محتوا) نسبتاً اندک است. با دانستن اینکه بازاریابی موتور جستجوی شرکت موفقیت آمیزتر است و به طور کلی ارزش بلند مدت ،بهتر است ، دشوار است هزینه کمپین PPC را توجیه کنید.

SEO_Search_Ranking

آماده هستید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید ؟

تیم ما از متخصصین مجرب در زمینه سئو بهره میبرد و آماده ارائه خدمات بهینه سازی برای سایت شما میباشد.

بیایید پتانسیل وب سایت شما را به صورت رایگان ارزیابی کنیم .

مشاوره رایگان سئو