Project Description

کلمات کلیدی توسط آتون انتخاب می شوند که مطابق با سطح تجاری ، حجم و رقابت برای ایجاد ترافیک واجد شرایط هستند.
آتون صفحات محصول با ارزش را با استفاده از بهینه سازی در اختیار دارد تا از رقبای شما پیشی بگیرد.
ترکیبی از فناوری آتون و افراد می توانند پیوندهای نامحدودی را برای معیارهای تأیید شده توسط Google از دامنه های ارجاع دهنده جدید به هر صفحه مورد نظر در وب سایت شما بدست آورند.

سئو برای Prestashop

آتون چگونه کار می کند

بررسی اجمالی Prestashop

Prestashop یک بستر تجارت الکترونیکی برای کالاها و خدمات بی نظیر شماست. شما اغلب می شنوید که Prestashop یک CMS است که مخفف سیستم مدیریت محتوا است. این امکان را به شما می دهد تا محصولات خود را سازماندهی کنید ، نمای فروشگاهی خود را شخصی سازی کنید ، پرداخت کارت اعتباری را بپذیرید ، سفارشات را ردیابی و پاسخ دهید.

کسانی که می خواهند یک سایت تجارت الکترونیکی بسازند ، برای مقیاس گذاری کار خود به یک سیستم مدیریت محتوا نیاز دارند. این خوب است برای هر مشاغلی که قصد دارد بزرگتر شود و می خواهد بر رشد تجارت متمرکز شود ، نه به صورت دستی پردازش سفارشات خرید.

سئو برای Prestashop چیست؟

افزایش درآمد ، به ویژه از طریق ترافیک وب سایت برای هر سازمان تجارت الکترونیکی مهم است. این جایی است که جستجوگرها – بهینه سازی موتور جستجو – بازی می شود. این روند ترافیک رانندگی از نتایج جستجوی “آزاد” ، “ارگانیک” و “طبیعی” در موتورهای جستجو است. اگرچه از نظر تئوری ساده ، سئو بزرگ به زمان ، منابع اختصاصی و یک استراتژی متفکرانه نیاز دارد.

جایی که در مورد Google رتبه بندی می کنید. به طور متوسط ​​، اولین نتیجه در صفحات نتیجه موتور جستجو (SERP) 32.5٪ از کلیک را دریافت می کند. نتیجه دوم به طور متوسط ​​17.6٪ کلیک می کند و پس از رسیدن به مقام ششم به سرعت 5٪ کاهش می یابد. درصد ها چشمگیر است و بنابراین نیاز به تغییر مجدد اولویت و سرعت خود در استفاده از یک استراتژی سئو در کار است که می تواند به پیشرفت تجاری Prestashop شما کمک کند.

مقیاس پذیر

هر وب سایت می تواند از سئو بهره مند شود و برای به دست آوردن و حفظ رتبه بندی برای عبارات کلیدی هدف به بهینه سازی مداوم نیاز دارد. با پیشرفت هر صنعت یا بازار ، بهینه سازی موتور جستجو نیز انجام می شود. سئو به ایجاد اقتدار وب و ترافیک جستجوی ارگانیک به سایت شما کمک می کند.

مشتریان بالقوه باید بتوانند محصولات شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا کنند. به عنوان یک CMS دوستانه برای سئو ، Prestashop با بهترین روش هایی مانند H1 قابل تنظیم ، برچسب های عنوان و متا و قالب های URL دوستانه برای سئو کمک می کند. Prestashop همچنین یکپارچه فایلهای sitemap.xml را ایجاد می کند ، بنابراین محصولات جدید و تغییرات سایت ایندکس می شوند و به سرعت در موتورهای جستجو ظاهر می شوند. نقشه های سایت به کاربران و گوگل اجازه می دهد صفحات را بخوانند ، درک کنند و به همین دلیل رتبه بندی شوند. این مهم برای برجسته کردن بسیار مهم است زیرا Shopify قادر است در حالی که صفحات اصلی شما را به روز می کند ، با سرعت در حال رشد در تجارت خود تغییر دهید ، بنابراین می توانید تا آنجا که ممکن است از ترافیکی مناسب برای تجارت استفاده کنید. انتخاب CMS مناسب برای فروشگاه شما برای استفاده و پیاده سازی سئو برای صاحب مشاغل مهم است.

بهینه سازی موتور جستجو Prestashop در حال تحول و در حال تغییر است. در سال 2018 ، یکی از مهمترین نشانه های استفاده ، استفاده از موبایل برای خرید است. 51٪ از خریدهای موجود در Prestashop به یک دستگاه تلفن همراه بوده است! علاوه بر این ، یک در پنج خرید از جستجوی صوتی استفاده می کند. با توجه به رفتار و عملکرد مشتری ، شما را در حلقه و جلوتر از بازی نگه می دارد.

همکاری با کارشناسان بازاریابی سئو که از بهترین روشهای Google پیروی می کنند ، به مشتریان Prestashop اجازه می دهد تا با تغییر روند کسب و کار با گذشت زمان ، تجارت و تجارت را بهبود ببخشند. این امر بسیار مهم است زیرا سئو اطمینان می یابد که بالاتر از منحنی برای رتبه بندی جستجو بمانید.

SEO vs. PPC

PPC stands for “Pay Per Click” and includes paid positioning at the top of search results. While many ecommerce sites launch and immediately use a pay per click (PPC) strategy to create visibility for their store, PPC costs continue to become more and more expensive. Coupled with the increased costs, PPC is a non-equity building marketing channel. Once you decide to stop paying for the ad positioning, your website disappears from search results. Imagine losing an entire marketing channel – in seconds.

A study on buyer actions and personas found that, on average, PPC receives 15% of all search engine visitors. Where do the other 85% go? The organic results, which are achieved through SEO. The stats are astounding and show that while PPC has some value, SEO drives almost 500% more traffic.

Whether you allocate your budget to PPC or SEO is crucial, especially for small- to mid-size companies. As a result, investing in SEO rather than PPC will help gain “web authority” and “equity” that will create sustainable growth. PPC is just a quick and temporary fix; it will give you quick results but will not sustain long-term growth if you don’t constantly feed your every growing ad budget.

SEO agencies like Sandbad support Prestashop businesses with expertise in:

Technical SEO: This is optimization of things on your online store such as page titles, headers and meta description. Through these specific avenues, it improves crawl efficiency, therefore, getting your pages indexed and ranked by Google.

Content: This is building keyword optimized text on your core pages as well as supporting blogs and other site pages. On average, the top ranking web search has 1890 words on their homepage. Content matters because it tells potential customers as well as Google what you are about and therefore finds your website relevant and authoritative.

Backlinks: This is the backbone of SEO and to building longevity in search rankings. Out of the 200+ factors, Google ranks websites for, link related factors account for 50-55%. Links build rapport and authority back to your website so make sure you have a high quality link pointing back to you. Sandbad is a preferred SEO agency for dozens of explosive Prestashop brands across the globe. They are a Prestashop SEO expert working closely with e-commerce clients improving the efficiency of marketing spend through improved organic search rankings and the reduction in need for PPC strategies.

How long does it take?

SEO takes time and commitment. Make sure you have resources to manage your campaign and trust the process. We can see an initial “pop” within 45-180 days and then see sustained growth in rankings and ROI over the subsequent months.

Tips before hiring an SEO agency

  1. Quantify the goals you want to achieve. 25% traffic growth? 100 more site visitors per month? Have some numbers in mind.
  2. Only talk to agencies with track records of performance. Due diligence in selecting a provider will avoid headaches and pitfalls in the future.
  3. Ask to see proof of results and examples of deliverables. If an SEO agency can’t give you this information, run the other way!

Running an ecommerce organization can be daunting, but tools like Prestashop make it a seamless process. Once your site is up and running, SEO agencies like Sandbad can help navigate the fine science of optimization while you as the marketing leader can concentrate on growing the business.

Narrative SEO reporting

When partnering with (most) SEO companies, you’ll experience some degree of account management. Sadly, often times the account management provided is a spreadsheet full of numbers that are sent once a month to a customer’s inbox. This isn’t proper account management because a spreadsheet of numbers without explanation or context is simply a spreadsheet full of numbers. We call this a data dump, and that’s not how we do things at Sandbad.

In our efforts to continue to disrupt the SEO industry, we’ve introduced Narrative SEO Reporting. This Sandbad account management quality provides a detailed report of how our SEO efforts have affected your business with a contextual explanation of what is actually going on. Other aspects of Narrative SEO Reporting include:

  • A contextual understanding of notable wins that our efforts have produced by having a dedicated account manager (not a robot) talk them through it.
  • Providing clients with deliverables of all the content needed to be created to get their approval so clients know what’s going on and have a say in the process.
  • Insight and opportunity to see every link built for clients. (totally abnormal in the industry)

We call this radical transparency and it’s a quality that Sandbad lives by.

Implementing SEO into your business is a continuous effort, where the data gathered is continuously changing and in return, a deeper understanding of what the next steps needed to take are. By attacking SEO reporting this way, more opportunities for growth and development arise. Just another reason why we’re the #1 SEO company in the USA.

ردیابی تجارت الکترونیکی به طور مشابه به عنوان ردیابی هدف کار می کند اما متریک ردیابی شده کمی متفاوت است. برای مشاغل که POS (نقطه فروش) به طور مستقیم در وب سایت آنها قرار دارد ، ردیابی تجارت الکترونیک یک مرور کلی از داده ها را در طول یک کارزار جستجوگرها فراهم می کند و به مشاغل این امکان را می دهد تا فرصتهایی را در مقیاس پذیری و افزایش درآمد مشاهده کنند. با هدایت داده ها از طریق فیلترهایی مانند جستجوی ارگانیک ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل و غیره می توان منشأ ترافیک را ردیابی کرد که به تعیین بیشتر کانالها از طریق سئو کمک می کند و آنالیز و در صورت لزوم بهبود می یابد.

دیابی هدف برای مشاغل بزرگتر که می خواهند شاهد افزایش ترافیک ، هدایت و درآمد در وب سایت خود باشند ، بهترین کار را می کند. برای یک تجارت بزرگتر ، ردیابی هدف راهی را که وارد مسیر بازاریابی می شود نشان می دهد ، بنابراین آنها به درستی به بخش فروش واگذار می شوند. این به ما اجازه می دهد تا ببینیم که رسانه خاص به عنوان یک کانال بازاریابی مناسب است و موفقیت را با نتایج محور داده پیگیری می کند.

در تمام تلاشهای تبلیغاتی سئو، بازده سرمایه گذاری همیشه هدف اصلی ما است. ROI معیار نهایی موفقیت در تعیین راه هایی است که سئو باعث افزایش ترافیک ارگانیک به وب سایت شما و رتبه بندی صفحه نتایج موتور جستجو شده است.
مدیریت حساب در کمپین های سئو ما گزارش های ماهانه مفصلی را ارائه می دهد که تمرکز آن بر درآمد حاصل از تولید و بازده سرمایه گذاری است تا برنده های قابل توجه در کمپین سئو شما باشد ، همچنین زمینه هایی برای بهبود و افزایش احتمالی شیوه های سئو را نشان می دهد. امکان تجزیه و تحلیل رسانه ای که درآمد حاصل از آن به وجود آمده است ، مانند ترافیک ارگانیک یا ایمیل ، به کمپین های سئو اجازه می دهیم تا در کانالهای فعال با یکدیگر تماس بگیرند و آن را بهینه کنند.
پس از مشاهده ROI و درآمد حاصل از اثرات کمپین سئو ، تعیین مقیاس پذیری یک تجارت آسان تر است. از درک ROI و اینکه سئو چگونه از ROI سود برده است ، مشاغل در هر اندازه می توانند تصمیم بگیرند که چگونه با استفاده از بهترین شیوه های سئو می توانید به رتبه بندی خود فشار بیاورند ، ترافیک بیشتری به سایت خود وارد کنند و ROI و درآمد خود را افزایش دهند..
برای کسب و کارها ،مدیریت رهگیری کمی متفاوت به نظر می رسد. کسب و کارها تمایل دارند که از طریق تماسهای تلفنی و خدمات الکترونیکی منجر به تولید بازدهی شوند. ردیابی این تماس ها و ایمیل ها راهی را برای برقراری ارتباط با تجارت از طریق ترافیک ارگانیک برقرار می کند. سایر معیارها روندهای احتمالی در نتیجه تولید شده را نشان می دهد ، اما ردیابی ترافیک ارگانیک به شما اثبات کمی می دهد که تلاشهای سئو در واقع بازدیدکنندگان بیشتری را به همراه دارد و بنابراین منجر به تعداد بیشتری بازدید می شود.
برای مشتریان در اندازه های کوچکتر ، ردیابی تماس و پیگیری ایمیل به انتقال راه هایی که در آن ترافیک ارگانیک به سایت شما هدایت می شود کمک می کند ، به ما این امکان را می دهد تا به طور مداوم ویژگی های صفحه ای و خارج از صفحه را برای افزایش ترافیک ارگانیک به سایت خود بهینه کنیم.

تجزیه و تحلیل تجارت الکترونیک برای خدمات سئو

هر مشاور خوب تجارت الکترونیکی تجارت الکترونیک بر اهمیت تحلیلی تأکید خواهد کرد. اما باید مطمئن شوید که آنها به درستی از داده ها استفاده می کنند. متخصصان ما دارای مجوز هستند تا بفهمند کدام متغیرها هنگام ورود مشتریان به صفحه شما و تبدیل به آنها مهمتر هستند.

اما این کافی نیست که ما بدانیم که چه کاری انجام می دهیم. ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که می توانید هر مرحله را نیز درک کنید. در واقع ، سیستم گزارش دهی تجزیه و تحلیل های آتون به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی و اصطلاحات خود را بصورت همزمان ردیابی کنید ، به شما شفافیت کاملی می دهد تا هر ماه شاهد رشد باشید و بر نتایج نهایی یا نرخ بازگشت سرمایه متمرکز می شوید تا به شما در تصمیم گیری کمک کند. لازم نیست تجزیه و تحلیل ها تعداد زیادی از شماره های “خبرگان” تجارت الکترونیکی تجارت الکترونیک باشد که سعی در اثبات ارزش آنها دارد. ما به شما کمک می کنیم تا نتیجه تلاش های خود را در هنگام وقوع مشاهده کنید.

سئو فنی تجارت الکترونیک

سئو فنی که شامل مواردی مانند ابرداده ، کارآیی خزیدن و معماری سایت است ، عاملی است که غالباً مورد غفلت قرار می گیرد. اما این منطقه است که می تواند اطمینان حاصل شود که هر کادر چک درست علامت گذاری شده است. Google همواره به وب سایت هایی که باعث می شود Googlebot خزیدن و فهرست بندی مطالب را آسان کنند ، پاداش می دهند.

بخش های فنی سئو تجارت الکترونیک نقطه شروع یا پایه ای است که شما برای ایجاد یک محیط کارآمد برای Google ایجاد می کنید. در اینجا جایی است که شما می توانید یک آژانس جستجوگرها در تجارت الکترونیک را انتخاب کنید که تصمیم به ایجاد یک بنیاد مستحکم یا یکی از مواردی دارد که حداقل حداقل آن را انجام دهد.

داشتن یک ارائه دهنده خدمات سئو. تجارت الکترونیک که می داند چگونه سئو تجارت الکترونیک فنی را برای سایت شما تنظیم کند ، بسیار مهم است زیرا فروشگاه های تجارت الکترونیک به طور معمول دارای تعداد زیادی صفحه هستند که این امر شانس بروزرسانی را به شدت افزایش می دهد. و هر گونه مشکل فنی سئو می تواند تفاوت بین نتیجه برتر برای یک کلمه کلیدی و به سختی ساختن آن در صفحه اول SERP باشد.

تحقیقات کلمات کلیدی موضوعی برای تجارت الکترونیک

هنگامی که بخش های فنی سئو تجارت الکترونیک واقع شده است ، زمان آن رسیده که به سمت توسعه محتوای و پیوندهای شگفت انگیز برویم. ما تلاش می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر کلمه استراتژیک است و در جهت اهداف کلی شما تلاش می کند. این شامل همه چیز در فوق داده شما ، محتوا در صفحات مختلف مانند صفحه اصلی ، صفحه تماس با ما ، صفحه و دسته بندی ها و صفحات مختلف است.

در آتون، بهترین شرکت جستجوگرها تجارت الکترونیکی برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی ، ما تحقیق کلمات کلیدی خود را کمی متفاوت از رقبای خود انجام می دهیم.

ما ابتدا با یک تحلیل کامل کلمه کلیدی در سایت تجارت الکترونیک شما شروع می کنیم. سپس مضامین کلمه کلیدی را برای URL های خاص تعیین می کنیم که پتانسیل ایجاد ترافیک بیشتر و در نتیجه خرید مشتریان را دارند. از این مضامین ، ما شروع به جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با می کنیم که آستانه مشکل و حجم دقیق و کلمات کلیدی مورد نظر خود را دارند.
این موثرترین روش برای هدایت ترافیک ارگانیک به وب سایت شما است زیرا محتوا برای خواننده شما مرتبط است. شما به خواننده می دهید که می خواهد در صفحه شما باقی بماند و اقدامات بعدی را انجام دهد. به عبارت دیگر ، وقتی روی تم ها تمرکز می کنید ، محتوای شما و کل مبارزات انتخاباتی شما را معنی دار می کند.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی پایه و اساس هرگونه فعالیت موفق SEO تجارت الکترونیکی است زیرا در هر جنبه ای از یک کارزار جستجوگرها ، از جمله معماری سئو ، سئو روی صفحه ای و بک لینک ، نقش اساسی دارد ، بنابراین اگر در یک منطقه وجود داشته باشید ، واقعاً باید وقت کافی را صرف کنید. در اینجا ، می فهمید که کلمات کلیدی در منطقه شما مهمترین هستند.

SEO_Search_Ranking

آماده هستید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید ؟

تیم ما از متخصصین مجرب در زمینه سئو بهره میبرد و آماده ارائه خدمات بهینه سازی برای سایت شما میباشد.

بیایید پتانسیل وب سایت شما را به صورت رایگان ارزیابی کنیم .

مشاوره رایگان سئو