Project Description
کلمات کلیدی توسط آتون انتخاب می شوند که مطابق با سطح تجاری ، حجم و رقابت برای ایجاد ترافیک واجد شرایط هستند.
آتون صفحات محصول با ارزش را با استفاده از بهینه سازی در اختیار دارد تا از رقبای شما پیشی بگیرد.
ترکیبی از فناوری آتون و افراد می توانند پیوندهای نامحدودی را برای معیارهای تأیید شده توسط Google از دامنه های ارجاع دهنده جدید به هر صفحه مورد نظر در وب سایت شما بدست آورند.
چگونه سئو می تواند شرکت SaaS شما را متمایز کند
می دانید چه راه حل SaaS شما را منحصر به فرد می کند ، اما آیا مشتریان بالقوه شما هستند؟ آیا وب سایت شما آن را منعکس می کند؟
بر خلاف خرده فروشان جهانی یا بازرگانان محلی ، سازمان شما یک راه حل بسیار تخصصی و مبتنی بر ابر ارائه می دهد – راه حل ای که احتمالاً ارزش جمعیتی کوچک را به ارمغان می آورد. مدیران سطح C ممکن است حتی نمی دانند که آنها به راه حل های سئو بازاریابی Saas که شما ارائه می دهید نیاز دارند ، زیرا این چالش ها را در زنجیره غذایی قرار می دهد.
با اطمینان از اینكه وب سایت شما (و تمام دارایی های دیجیتال) كاملاً بهینه شده اند ، اطمینان حاصل كنید تا آنها را برای ترقیب راه حل شما ترویج دهند و پیام رسانی را برای متخصصانی كه از آنها سود خواهند برد ، استفاده كنید.
اما در اینجا متوقف نشود. نه تنها باید ارزش خود را برای آنها نشان دهید بلکه باید محتوای شما نیز به آنها کمک کند تا رئیس خود را متقاعد کنند که A) مشکلی وجود دارد ، و ب) راه حل SaaS شما جواب است.
استفاده از شرایط جستجو برای کشف نیازهای مشتری
شناختن نیازها و نقاط درد مشتری برای شما ضروری است. یک بازاریاب دیجیتال سنتی ممکن است از یک نظرسنجی آنلاین برای کشف بینش های جدید در مورد مشتری خود استفاده کند. این می تواند موثر باشد ، اما می تواند یک اتاق اکو ایجاد کند زیرا در حال تماشای مخاطبی هستید که قبلاً از محصولات شما استفاده می کند.
در عوض ، استراتژیست سئو خود را با یک ابزار کلمه کلیدی اثبات شده مانند Moz ، Keyword.io یا SEMrush سست کنید. با استفاده از این ابزارها برای انجام تحقیقات اساسی در مورد کلید واژه ها ، می توانید به سرعت تعیین کنید که مشتریان احتمالی شما با چه چالش هایی روبرو هستند ، مشکلات مورد نیاز برای حل آنها و آنچه از طرف شما نیاز دارند. مضامین مشترک بر اساس چگونگی رتبه بندی کلمات کلیدی آشکار خواهد شد. به همان اندازه مهم ، می توانید ببینید چه محتوا بر نتایج جستجو حاکم است. این به شما کمک می کند ضمن شناسایی شکاف های موجود محتوای خود را بدانید که با چه چیزی مخالف هستید.
در مرحله بعد ، می توانید نقشه راهبردی موثر سئو را شروع کنید. این به معنای اعمال شرایط جستجوی با حجم بالا برای ایجاد personas خریدار نیازمند است. نحوه گوشت این افراد نیاز به وبلاگ مخصوص به خود دارد. کافی است که بگوییم شخصیت کامل تر است ، بهتر.
کانال های رسانه های اجتماعی مورد نظر خود را مشخص کنید. چگونه محتوای خود را هضم می کنند؟ اینفوگرافیک ها ، فیلم ها یا فرم های طولانی را می خوانید؟ هرچه درک شما از نیازها و ترجیحات آنها تخصصی تر باشد ، احتمال اینکه مطالبی که در مرحله 3 ایجاد می کنید بیشتر باشد باعث جلب توجه آنها خواهد شد
چگونه می توان ارزش افزوده را با محتوای سئو با کیفیت اضافه کرد
اکنون که سؤالاتی را که مشتریان احتمالی از شما می پرسند می دانید ، به آنها پاسخ دهید. مشکلات آنها را حل کنید و شرکت خود را به عنوان صلاح صنعت معرفی کنید. این به معنای تحویل مطالب معتبر و معتبر است. چرخش نیست کرکی نیست. به حداقل رساندن قطعات محصول. اکنون زمان تولید محتوای قیف کلاسیک ، برتر از بازاریابی برای آگاهی از برند است.
برای اطمینان از محتوای شما در رتبه بندی و شروع طوفان مغزی ، از تأمین کلید واژه های تازه ایجاد شده خود استفاده کنید. احتمال دارد که رهبران فکری برای آموزش صنعت احاطه کنند. این شانس آنهاست. تیم محصول ، کارکنان فروش و مدیران خود را بکشید و نتایج تحقیقات کلمه کلیدی خود را با آنها به اشتراک بگذارید. سپس با هم کار کنید تا ایده های طوفان مغزی را برای کاغذهای سفید ، وبلاگها ، مقالات حاشیه نشین ، اینفوگرافیک ها و فیلم هایی که از تحقیقات کلمات کلیدی شما سود می برند ، استفاده کنید.
اما یک کلمه احتیاط – به همان اندازه سئو برای SaaS اهمیت دارد ، در دام کلمات کلیدی shoehorning در مواد خود قرار نگیرید. بله ، شما می خواهید موتورهای جستجو را با کلمات کلیدی مناسب پیروز شوید ، اما اطلاعات با کیفیت بالا همان چیزی است که افراد بعد از آن هستند. اگر مواد ، منابع معتبر و کپی رونوشت خوبی از عاری از کرک را تحویل بگیرید ، مخاطبان شما را پیدا می کنند. فقط روی کلمات کلیدی تمرکز نکنید. تعامل خواننده همان چیزی است که بعد از آن هستید.
نحوه بهره برداری سئو در رسانه های اجتماعی
جستجوهای آنلاین هر روز بیش از 3.5 میلیارد دلار است ، بنابراین بسیار مهم است که محتوای شما با مخاطبان شما ارتباط برقرار کند. به طور طبیعی ، شما می خواهید از LinkedIn و Facebook استفاده کنید تا کلمه مربوط به وبلاگ های جدید ، اینفوگرافیک ها و تصاویر زمینه قابل بارگیری را پخش کنید ، اما از کانال های به روز و برنامه هایی مانند Planoy و Signal غافل نشوید. و فراتر از پست کردن فراتر بروید. با پاسخ دادن به اظهارنظرهایی که ممکن است ارسال کنید با مخاطبان رسانه اجتماعی خود درگیر شوید. با پاسخ دادن به سایر وبلاگها و مطالب مرتبط با صنعت ، مایل اضافی بروید ، حتی اگر به رقابت شما تعلق داشته باشد. (بیان واضح: پاسخ های خود را مثبت نگه دارید. مسابقه را خنثی نکنید. از سکوهای اجتماعی به عنوان محلی برای شرکت در گفتگوهای صنعت و به اشتراک گذاشتن تجربیات مشترک استفاده کنید. این امر نقش شما را به عنوان یک مقام SaaS تقویت می کند.)
به همان اندازه مهم ، موبایل باشید. تقریبا 70٪ از خریداران سازمانهایی را انتخاب می کنند که تجارب رضایت بخش موبایل را ارائه می دهند. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما سازگار با تلفن همراه است و استراتژی محتوا “اول موبایل” را می سازید.
راه حل های نرم افزاری سئو SaaS بسیار رایج شده است. گزاف گویی مجموعه راه حل SaaS شرکت شما به خط مقدم یک چالش است ، اما می توان با استفاده از بهترین شیوه سئو برای ارائه محتوای مفید و روشنگری به پایگاه مشتری در حال رشد خود ، بر آن غلبه کرد. از تیم برنده جوایز آتون سئو استفاده کنید تا شما را سریعتر به آنجا برساند. برای مشاوره رایگان امروز با ما تماس بگیرید و ببینید چقدر سئو Saas می تواند مؤثر باشد.
ردیابی تجارت الکترونیکی به طور مشابه به عنوان ردیابی هدف کار می کند اما متریک ردیابی شده کمی متفاوت است. برای مشاغل که POS (نقطه فروش) به طور مستقیم در وب سایت آنها قرار دارد ، ردیابی تجارت الکترونیک یک مرور کلی از داده ها را در طول یک کارزار جستجوگرها فراهم می کند و به مشاغل این امکان را می دهد تا فرصتهایی را در مقیاس پذیری و افزایش درآمد مشاهده کنند. با هدایت داده ها از طریق فیلترهایی مانند جستجوی ارگانیک ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل و غیره می توان منشأ ترافیک را ردیابی کرد که به تعیین بیشتر کانالها از طریق سئو کمک می کند و آنالیز و در صورت لزوم بهبود می یابد.
دیابی هدف برای مشاغل بزرگتر که می خواهند شاهد افزایش ترافیک ، هدایت و درآمد در وب سایت خود باشند ، بهترین کار را می کند. برای یک تجارت بزرگتر ، ردیابی هدف راهی را که وارد مسیر بازاریابی می شود نشان می دهد ، بنابراین آنها به درستی به بخش فروش واگذار می شوند. این به ما اجازه می دهد تا ببینیم که رسانه خاص به عنوان یک کانال بازاریابی مناسب است و موفقیت را با نتایج محور داده پیگیری می کند.
در تمام تلاشهای تبلیغاتی سئو، بازده سرمایه گذاری همیشه هدف اصلی ما است. ROI معیار نهایی موفقیت در تعیین راه هایی است که سئو باعث افزایش ترافیک ارگانیک به وب سایت شما و رتبه بندی صفحه نتایج موتور جستجو شده است.
مدیریت حساب در کمپین های سئو ما گزارش های ماهانه مفصلی را ارائه می دهد که تمرکز آن بر درآمد حاصل از تولید و بازده سرمایه گذاری است تا برنده های قابل توجه در کمپین سئو شما باشد ، همچنین زمینه هایی برای بهبود و افزایش احتمالی شیوه های سئو را نشان می دهد. امکان تجزیه و تحلیل رسانه ای که درآمد حاصل از آن به وجود آمده است ، مانند ترافیک ارگانیک یا ایمیل ، به کمپین های سئو اجازه می دهیم تا در کانالهای فعال با یکدیگر تماس بگیرند و آن را بهینه کنند.
پس از مشاهده ROI و درآمد حاصل از اثرات کمپین سئو ، تعیین مقیاس پذیری یک تجارت آسان تر است. از درک ROI و اینکه سئو چگونه از ROI سود برده است ، مشاغل در هر اندازه می توانند تصمیم بگیرند که چگونه با استفاده از بهترین شیوه های سئو می توانید به رتبه بندی خود فشار بیاورند ، ترافیک بیشتری به سایت خود وارد کنند و ROI و درآمد خود را افزایش دهند.
برای کسب و کارها ،مدیریت رهگیری کمی متفاوت به نظر می رسد. کسب و کارها تمایل دارند که از طریق تماسهای تلفنی و خدمات الکترونیکی منجر به تولید بازدهی شوند. ردیابی این تماس ها و ایمیل ها راهی را برای برقراری ارتباط با تجارت از طریق ترافیک ارگانیک برقرار می کند. سایر معیارها روندهای احتمالی در نتیجه تولید شده را نشان می دهد ، اما ردیابی ترافیک ارگانیک به شما اثبات کمی می دهد که تلاشهای سئو در واقع بازدیدکنندگان بیشتری را به همراه دارد و بنابراین منجر به تعداد بیشتری بازدید می شود.
برای مشتریان در اندازه های کوچکتر ، ردیابی تماس و پیگیری ایمیل به انتقال راه هایی که در آن ترافیک ارگانیک به سایت شما هدایت می شود کمک می کند ، به ما این امکان را می دهد تا به طور مداوم ویژگی های صفحه ای و خارج از صفحه را برای افزایش ترافیک ارگانیک به سایت خود بهینه کنیم..

آماده هستید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید ؟
تیم ما از متخصصین مجرب در زمینه سئو بهره میبرد و آماده ارائه خدمات بهینه سازی برای سایت شما میباشد.
بیایید پتانسیل وب سایت شما را به صورت رایگان ارزیابی کنیم .