Project Description
کلمات کلیدی توسط آتون انتخاب می شوند که مطابق با سطح تجاری ، حجم و رقابت برای ایجاد ترافیک واجد شرایط هستند.
آتون صفحات محصول با ارزش بالا را با استفاده از بهینه سازی برای پیشی گرفتن از رقبای شما رتبه بندی می کند
ترکیبی از فناوری آتون و افراد می توانند پیوندهای نامحدودی را برای هدفمند با معیارهای تأیید شده توسط موتور های جستجو از دامنه های ارجاع دهنده جدید به هر صفحه مورد نظر در وب سایت شما بدست آورند.
WooCommerce سئو
چگونه آتون کار می کند
مقیاس پذیر
هر وب سایت می تواند از سئو بهره مند شود و برای به دست آوردن و حفظ رتبه بندی برای عبارات کلیدی هدف به بهینه سازی مداوم نیاز دارد. با پیشرفت هر صنعت یا بازار ، بهینه سازی موتور جستجو نیز انجام می شود. سئو به ایجاد اقتدار وب و ترافیک جستجوی ارگانیک به سایت شما کمک می کند.
مشتریان بالقوه باید بتوانند محصولات شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا کنند. WooCommerce به عنوان یک CMS دوستانه برای سئو ، به بهترین روش هایی مانند H1 قابل تنظیم ، برچسب های عنوان و متا ، و قالب های URL دوستانه برای سئو کمک می کند. WooCommerce همچنین یکپارچه فایلهای sitemap.xml را ایجاد می کند ، بنابراین محصولات جدید و تغییرات سایت ایندکس می شوند و به سرعت در موتورهای جستجو ظاهر می شوند. نقشه های سایت به کاربران و گوگل اجازه می دهد صفحات را بخوانند ، درک کنند و به همین دلیل رتبه بندی شوند. این مهم برای برجسته کردن بسیار مهم است زیرا WooCommerce قادر است در حالی که صفحات اصلی شما را به روز می کند ، با سرعت در حال رشد در تجارت خود تغییر دهید ، بنابراین می توانید تا آنجا که ممکن است از ترافیکی تجاری مناسب برخوردار باشید. انتخاب CMS مناسب برای فروشگاه شما برای استفاده و پیاده سازی سئو برای صاحب مشاغل مهم است.
بهینه سازی موتور جستجو WooCommerce در حال تحول و در حال تغییر است. در سال 2018 ، یکی از مهمترین نشانه های استفاده ، استفاده از موبایل برای خرید است. 51٪ از خریدهای WooCommerce در یک دستگاه تلفن همراه انجام شده بود! علاوه بر این ، یک در پنج خرید از جستجوی صوتی استفاده می کند. با توجه به رفتار و عملکرد مشتری ، شما را در حلقه و جلوتر از بازی نگه می دارد.
همکاری با کارشناسان بازاریابی سئو که از بهترین روشهای Google پیروی می کنند ، به مشتریان WooCommerce اجازه می دهد تا با تغییر روند کسب و کار با گذشت زمان ، تجارت های WooCommerce را تسخیر و بهبود بخشند. این امر بسیار مهم است زیرا سئو اطمینان می یابد که بالاتر از منحنی برای رتبه بندی جستجو بمانید.
سئو در مقابل PPC
PPC مخفف “پرداخت با هر کلیک” است و شامل موقعیت پرداخت شده در بالای نتایج جستجو می باشد. در حالی که بسیاری از سایت های تجارت الکترونیکی راه اندازی و بلافاصله از استراتژی پرداخت برای هر کلیک (PPC) برای ایجاد دید در فروشگاه خود استفاده می کنند ، هزینه های PPC همچنان گران تر می شوند. همراه با افزایش هزینه ها ، PPC یک کانال بازاریابی ساختمان غیر عادی است. پس از تصمیم گیری برای متوقف کردن پرداخت هزینه برای تبلیغ ، وب سایت شما از نتایج جستجو ناپدید می شود. تصور کنید که یک کانال بازاریابی کامل را در عرض چند ثانیه از دست دهید.
یک مطالعه درمورد اقدامات خریدار و شخصیت ها نشان داد که به طور متوسط ، PPC 15٪ از کل بازدید کنندگان موتور جستجو را دریافت می کنند. 85٪ دیگر کجا می روند؟ نتایج ارگانیک ، که از طریق سئو حاصل می شود. آمار حیرت انگیز است و نشان می دهد که اگرچه PPC مقداری ارزش دارد ، سئو تقریباً 500٪ ترافیک بیشتری را به همراه دارد.
این که شما بودجه خود را به PPC یا سئو اختصاص دهید ، به خصوص برای شرکت های کوچک و متوسط بسیار مهم است. در نتیجه ، سرمایه گذاری در سئو و نه PPC به به دست آوردن “اقتدار وب” و “عدالت” کمک می کند که رشد پایدار را ایجاد می کند. PPC فقط رفع سریع و موقتی است؛ اگر به طور مداوم از بودجه تبلیغ در حال رشد خود تغذیه نکنید ، نتایج سریع به شما می دهد اما رشد طولانی مدت را حفظ نمی کند.
آژانس های سئو مانند آتون از مشاغل WooCommerce با تخصص در پشتیبانی می کنند:
سئو فنی: این بهینه سازی چیزهایی است که در فروشگاه اینترنتی شما مانند عناوین صفحه ، عنوان ها و توضیحات متا وجود دارد. از طریق این راه های خاص ، کارآیی خزیدن را بهبود می بخشد ، بنابراین صفحات خود را توسط Google رتبه بندی و رتبه بندی می کند.
محتوا: این در حال ایجاد متن بهینه شده با کلمه کلیدی در صفحات اصلی شما و همچنین پشتیبانی از بلاگ ها و سایر صفحات سایت است. به طور متوسط ، رتبه برتر جستجوی وب دارای 1890 کلمه در صفحه اصلی خود است. محتوا اهمیت دارد زیرا به مشتریان بالقوه و همچنین به Google می گوید شما در مورد چه چیزی هستید و به همین دلیل وب سایت شما را مناسب و معتبر می داند.
بک لینک: این ستون فقرات سئو و ایجاد طول عمر در رتبه بندی های جستجو است. از میان 200+ فاکتور ، Google در وب سایتها قرار دارد ، عوامل مرتبط با پیوند 50-55٪ را تشکیل می دهند. پیوندها باعث ایجاد رابطه و اقتدار به وب سایت شما می شوند ، بنابراین مطمئن شوید که پیوندی با کیفیت بالا دارید که به شما باز می گردد. آتون یک آژانس جستجوگرها برای ده ها مارک انفجاری WooCommerce در سراسر جهان است. آنها یک متخصص سئو WooCommerce سئو هستند که با مشتریان تجارت الکترونیکی همکاری می کنند و باعث بهبود کارایی بازاریابی می شوند که از طریق بهبود رتبه بندی جستجوی ارگانیک و کاهش نیاز به راهبردهای PPC بهبود می یابد.
چقدر طول می کشد؟
سئو زمان و تعهد را می طلبد. اطمینان حاصل کنید که منابعی برای مدیریت کمپین خود دارید و به روند کار اعتماد دارید. ما می توانیم “پاپ” اولیه را در طی 45-180 روز مشاهده کنیم و سپس شاهد رشد مداوم در رتبه بندی و ROI طی ماه های بعدی باشیم.
نکاتی قبل از استخدام شرکت سئو
- اهدافی را که می خواهید برای رسیدن به آنها کم کنید. 25٪ رشد ترافیک؟ 100 بازدید کننده سایت دیگر در هر ماه؟ چند شماره را در ذهن داشته باشید.
- فقط با آژانس های دارای سوابق عملکرد صحبت کنید. دقت کافی در انتخاب ارائه دهنده از سردرد و گرفتگی در آینده جلوگیری می کند
. - از آنها بخواهید اثبات نتایج و نمونه هایی از تحویل ها را ببینید. اگر یک آژانس سئو نمی تواند این اطلاعات را به شما بدهد ، روش دیگر را اجرا کنید!
اجرای یک سازمان تجارت الکترونیک می تواند دلهره آور باشد ، اما ابزارهایی مانند WooCommerce آن را به یک فرآیند یکپارچه تبدیل می کنند. پس از راه اندازی سایت شما ، آژانس های سئو مانند آتون می توانند به شما کمک کنند در حالی که شما به عنوان رهبر بازاریابی می توانید بر روی رشد کسب و کار متمرکز شوید ، به حرکت در علم خوب بهینه سازی بپردازید.
گزارش روایتگر سئو
هنگام همکاری با (بیشترین شرکت های سئو) ، شما مدرک مدیریت حساب را تجربه خواهید کرد. متأسفانه ، غالباً مدیریت حساب ارائه شده صفحه گسترده ای از اعداد است که ماهانه یک بار به صندوق ورودی مشتری ارسال می شود. این مدیریت صحیح حساب نیست زیرا صفحه گسترده اعداد بدون توضیح و زمینه فقط یک صفحه گسترده و پر از اعداد است. ما این را یک زباله داده می نامیم و اینگونه نیست که ما در آتون کارهایی را انجام دهیم.
در تلاشهای ما برای ادامه ایجاد اختلال در صنعت سئو ، گزارش روایتگر سئو را معرفی کرده ایم. این کیفیت مدیریت حساب آتون گزارش مفصلی در مورد چگونگی تأثیر تلاش سئو ما در تجارت شما با توضیحات متنی در مورد آنچه در واقع اتفاق می افتد ارائه می دهد. جنبه های دیگر گزارش روایتگر سئو شامل:
- درک متنی از پیروزی های قابل توجه که تلاش های ما با داشتن یک مدیر حساب اختصاصی (نه ربات) ایجاد کرده است ، از طریق آن صحبت می کند.
- ارائه کلیه مطالب مورد نیاز ایجاد شده برای تأیید رضایت مشتریان ، به مشتریان ارائه می دهد تا مشتریان بدانند که چه اتفاقی در جریان است و حرفی برای گفتن دارند.
- بینش و فرصتی برای دیدن هر پیوندی که برای مشتریان ساخته شده است. (کاملاً غیر طبیعی در صنعت)
ما این شفافیت بنیادی را می نامیم و کیفیتی است که آتون در آن زندگی می کند.
پیاده سازی سئو در مشاغل شما یک تلاش مداوم است ، جایی که داده های جمع آوری شده به طور مداوم در حال تغییر و در عوض هستند ، درک عمیق تری از اقدامات بعدی مورد نیاز برای انجام چیست. با حمله به گزارشگر سئو از این طریق ، فرصت های بیشتری برای رشد و توسعه بوجود می آید. دلیل دیگری که ما شرکت شماره یک سئو در ایران هستیم.
ردیابی تجارت الکترونیکی به طور مشابه به عنوان ردیابی هدف کار می کند اما متریک ردیابی شده کمی متفاوت است. برای مشاغل که POS (نقطه فروش) به طور مستقیم در وب سایت آنها قرار دارد ، ردیابی تجارت الکترونیک یک مرور کلی از داده ها را در طول یک کارزار جستجوگرها فراهم می کند و به مشاغل این امکان را می دهد تا فرصتهایی را در مقیاس پذیری و افزایش درآمد مشاهده کنند. با هدایت داده ها از طریق فیلترهایی مانند جستجوی ارگانیک ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل و غیره می توان منشأ ترافیک را ردیابی کرد که به تعیین بیشتر کانالها از طریق سئو کمک می کند و آنالیز و در صورت لزوم بهبود می یابد.
ردیابی هدف برای مشاغل بزرگتر که می خواهند شاهد افزایش ترافیک ، هدایت و درآمد در وب سایت خود باشند ، بهترین کار را می کند. برای یک تجارت بزرگتر ، ردیابی هدف راهی را که وارد بازاریابی می شود نشان می دهد ، بنابراین آنها به درستی به بخش فروش واگذار می شوند. این به ما اجازه می دهد تا ببینیم که رسانه خاص به عنوان یک کانال بازاریابی مناسب است و موفقیت را با نتایج محور داده پیگیری می کند.
مدیریت حساب در کمپین های سئو ما گزارش های ماهانه مفصلی را ارائه می دهد که تمرکز آن بر درآمد حاصل از تولید و بازده سرمایه گذاری است تا برنده های قابل توجه در کمپین سئو شما باشد ، همچنین زمینه هایی برای بهبود و افزایش احتمالی شیوه های سئو را نشان می دهد. امکان تجزیه و تحلیل رسانه ای که درآمد حاصل از آن به وجود آمده است ، مانند ترافیک ارگانیک یا توالی ایمیل ، به کمپین های سئواجازه می دهیم تا در کانالهای فعال با یکدیگر تماس بگیرند و آن را بهینه کنند.
پس از مشاهده نرخ بازگشت سرمایه و درآمد حاصل از لنز اثرات کمپین سئو، تعیین مقیاس پذیری یک تجارت آسان تر است. از درکنرخ بازگشت سرمایه و اینکه سئو چگونه از نرخ بازگشت سرمایه سود برده است ، مشاغل در هر اندازه می توانند تصمیم بگیرند که چگونه با استفاده از بهترین شیوه های سئو می توانید به رتبه بندی خود فشار بیاورید ، ترافیک بیشتری به سایت خود وارد کنید و Rنرخ بازگشات سرمایه و درآمد خود را افزایش دهید.
برای کسب و کارها ،مدیریت رهگیری کمی متفاوت به نظر می رسد. کسب و کارها تمایل دارند که از طریق تماسهای تلفنی و خدمات الکترونیکی منجر به تولید بازدهی شوند. ردیابی این تماس ها و ایمیل ها راهی را برای برقراری ارتباط با تجارت از طریق ترافیک ارگانیک برقرار می کند. سایر معیارها روندهای احتمالی در نتیجه تولید شده را نشان می دهد ، اما ردیابی ترافیک ارگانیک به شما اثبات کمی می دهد که تلاشهای سئو در واقع بازدیدکنندگان بیشتری را به همراه دارد و بنابراین منجر به تعداد بیشتری بازدید می شود.
برای مشتریان در اندازه های کوچکتر ، ردیابی تماس و پیگیری ایمیل به انتقال راه هایی که در آن ترافیک ارگانیک به سایت شما هدایت می شود کمک می کند ، به ما این امکان را می دهد تا به طور مداوم ویژگی های صفحه ای و خارج از صفحه را برای افزایش ترافیک ارگانیک به سایت خود بهینه کنیم.
تجزیه و تحلیل تجارت الکترونیک برای خدمات سئو
هر مشاور خوب تجارت الکترونیکی تجارت الکترونیک بر اهمیت تحلیلی تأکید خواهد کرد. اما باید مطمئن شوید که آنها به درستی از داده ها استفاده می کنند. متخصصان ما دارای مجوز هستند تا بفهمند کدام متغیرها هنگام ورود مشتریان به صفحه شما و تبدیل به آنها مهمتر هستند.
اما این کافی نیست که ما بدانیم که چه کاری انجام می دهیم. ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که می توانید هر مرحله را نیز درک کنید. در واقع ، سیستم گزارش دهی تجزیه و تحلیل های آتون به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی و اصطلاحات خود را بصورت همزمان ردیابی کنید ، به شما شفافیت کاملی می دهد تا هر ماه شاهد رشد باشید و بر نتایج نهایی یا نرخ بازگشت سرمایه متمرکز می شوید تا به شما در تصمیم گیری کمک کند. لازم نیست تجزیه و تحلیل ها تعداد زیادی از شماره های “خبرگان” تجارت الکترونیکی تجارت الکترونیک باشد که سعی در اثبات ارزش آنها دارد. ما به شما کمک می کنیم تا نتیجه تلاش های خود را در هنگام وقوع مشاهده کنید..
سئو فنی تجارت الکترونیک
سئو فنی که شامل مواردی مانند ابرداده ، کارآیی خزیدن و معماری سایت است ، عاملی است که غالباً مورد غفلت قرار می گیرد. اما این منطقه است که می تواند اطمینان حاصل شود که هر کادر چک درست علامت گذاری شده است. Google همواره به وب سایت هایی که باعث می شود Googlebot خزیدن و فهرست بندی مطالب را آسان کنند ، پاداش می دهند.
بخش های فنی سئو تجارت الکترونیک نقطه شروع یا پایه ای است که شما برای ایجاد یک محیط کارآمد برای Google ایجاد می کنید. در اینجا جایی است که شما می توانید یک آژانس جستجوگرها در تجارت الکترونیک را انتخاب کنید که تصمیم به ایجاد یک بنیاد مستحکم یا یکی از مواردی دارد که حداقل حداقل آن را انجام دهد.
داشتن یک ارائه دهنده خدمات سئو. تجارت الکترونیک که می داند چگونه سئو تجارت الکترونیک فنی را برای سایت شما تنظیم کند ، بسیار مهم است زیرا فروشگاه های تجارت الکترونیک به طور معمول دارای تعداد زیادی صفحه هستند که این امر شانس بروزرسانی را به شدت افزایش می دهد. و هر گونه مشکل فنی سئو می تواند تفاوت بین نتیجه برتر برای یک کلمه کلیدی و به سختی ساختن آن در صفحه اول SERP باشد.
.
تحقیقات کلمات کلیدی موضوعی برای تجارت الکترونیک
سئو فنی که شامل مواردی مانند ابرداده ، کارآیی خزیدن و معماری سایت است ، عاملی است که غالباً مورد غفلت قرار می گیرد. اما این منطقه است که می تواند اطمینان حاصل شود که هر کادر چک درست علامت گذاری شده است. Google همواره به وب سایت هایی که باعث می شود Googlebot خزیدن و فهرست بندی مطالب را آسان کنند ، پاداش می دهند.
بخش های فنی سئو تجارت الکترونیک نقطه شروع یا پایه ای است که شما برای ایجاد یک محیط کارآمد برای Google ایجاد می کنید. در اینجا جایی است که شما می توانید یک آژانس جستجوگرها در تجارت الکترونیک را انتخاب کنید که تصمیم به ایجاد یک بنیاد مستحکم یا یکی از مواردی دارد که حداقل حداقل آن را انجام دهد.
داشتن یک ارائه دهنده خدمات سئو. تجارت الکترونیک که می داند چگونه سئو تجارت الکترونیک فنی را برای سایت شما تنظیم کند ، بسیار مهم است زیرا فروشگاه های تجارت الکترونیک به طور معمول دارای تعداد زیادی صفحه هستند که این امر شانس بروزرسانی را به شدت افزایش می دهد. و هر گونه مشکل فنی سئو می تواند تفاوت بین نتیجه برتر برای یک کلمه کلیدی و به سختی ساختن آن در صفحه اول SERP باشد.
آماده هستید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید ؟
تیم ما از متخصصین مجرب در زمینه سئو بهره میبرد و آماده ارائه خدمات بهینه سازی برای سایت شما میباشد.
بیایید پتانسیل وب سایت شما را به صورت رایگان ارزیابی کنیم .